Gå til innhold

Hvilken ammepute anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist fikk jeg låne en slæsk av en ammepute som bare sank sammen på midten. Jeg vil ha en som er fast og "hard" over hele så babyen faktisk holder seg der den skal uten å synke ned.. Syns de på baby shop virker litt sånn at de blir flate der babyen ligger.. De på Kid virker jo litt faste? Noen som har noe å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra KID som jeg var veldig fornøyd med. Den ble kjøpt i 2008, så jeg vet ikke sikkert om de som selges nå er like gode, men kjennes den fast ut, så er den antagelig det :-)

Ikke bruke 1000 kr på en fin ammepute som noen gjør, det er å kaste penger ut av vinduet :-P

Skrevet

Sist fikk jeg låne en slæsk av en ammepute som bare sank sammen på midten. Jeg vil ha en som er fast og "hard" over hele så babyen faktisk holder seg der den skal uten å synke ned.. Syns de på baby shop virker litt sånn at de blir flate der babyen ligger.. De på Kid virker jo litt faste? Noen som har noe å anbefale?

Bruker ikke ammepute, men har ei avlang pute fra bolia i sofaen som er fin og fast. I ammeperioder har jeg bare et håndkle over den så den ikke får gulp på seg.

Trenger jo ikke hete "ammepute" det er jo et litt nytt behov, gjerne en vanlig pute som er litt fast, avlang, gjerne litt rund - og det finner man normalt sett til en bedre pris enn de overprisede ammeputene - og de ser fine ut i sofaen til vanlig.

Skrevet

Jeg kommer ikke til å bruke penger på ammepute. Har mer enn nok sofaputer i huset som kan brukes... noen av tingene som står på "må ha" lister er egentlig litt bortkasta etter min mening. Gjelder å bruke sunn fornuft:-)

Skrevet

Jeg sydde en selv jeg. Brukte noe bomullsstoff jeg hadde liggende fra før, og kjøpte en pose med kuler på Stoff og Stil. Kom på under 100,- det.

Fikk den str og fastheten jeg selv ville ha, og så var det kjapt å sy også. :-)

Skrevet

Nå var vel ikke spørsmålet OM dere ville ha kjøpt eller ikke, jeg har et barn fra før og vet at jeg ønsker en god ammepute denne gangen. Jeg trenger ikke anbefalinger på andre løsninger, men på en ammepute som er hard og god og ikke blir "vassen"..

Skrevet

Jeg har tenkt til å kjøpe den de har på Kid...billig og grei. :-) trur den koster under 300 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...