Gå til innhold

Er det farlig for spebarn å hikke!!??!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får sånn Mail av pampers en gang i uken hvor det står om barnets utvikling osv. Så i denne mailen sto det at "man bør ta kontakt med helsestasjonen om barnet har pusteproblemer, HIKKER, eller surkler når det puster."

Mi jente på 5 uker hikker hver dag. Jaffal to ganger til dagen har hun hikka, spesielt etter jeg har ammet henne. Er det farlig?? Dette har jeg aldri hørt før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt at det er farlig når de hikker. Min hikket masse og ofte. irriterende for han, ja, men ikke farlig.

Spurte hs om dette på en kontroll (6ukers) og hun sa aldri at det var farlig.

Men om de hikster etter pust, så kan det jo være noe sm må sjekkes ut. Sikker på at det sto hiKKe? og ikke hiKSTE?

Skrevet

Det er da vel helt vanlig?

Min hikket nærmest sammenhengende de første 3 mnd :P

Skrevet

De hikker i magen iallefall :) Tror sjelden eller aldri jeg har hørt Vesla hikke, men hvorfor skulle det være farlig? Har du googlet det?

Skrevet

Hi her;)

Ja, nå har jeg dobbelsjekket. Det står virkelig hikke, men det hadde jo vært mer sannsynlig om det sto hikste..

Jeg har aldri hørt om det før- så jeg må si jeg fikk litt panikk. (er førStegangs ja hihi) her har mini hikket daglig og så har jeg ikke gjort noe med det om det var farlig liksom..

Skrevet

jøss...har ikke jeg hørt...min hikket masse i magen og de første månedene etter han var født, aldri noen som sa noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...