Gå til innhold

Dagmamma Hamar/Stange - området.

Anbefalte innlegg

Gjest Mafan
Skrevet

Vi flytter til dette området i sommer, har enda ikke fått hus men kikker på så det er vanskelig å si akkurat hvor vi ender opp. Men lurer på om noen kan anbefale gode dagmammaer i dette området, eller eventuelt om de er det selv?

Hvordan går man ellers frem for å finne en god dagmamma? Datteren vår blir 1 år i Juli, trenger dagmamma fra August.

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Jeg bor på Hamar, og kan godt høre med et par stykker som jeg kjenner som bruker dagmamma :)

Velkommen til distriktet :)

Gjest Mafan
Skrevet

Jeg bor på Hamar, og kan godt høre med et par stykker som jeg kjenner som bruker dagmamma :)

Velkommen til distriktet :)

Hei :)

Ja kan du gjøre det så hadde det vært kjempefint! Tusen takk! Og tusen takk for velkomst :) Kjenner ingen i området men samboer har bodd på Hamar i fem år, og kommer fra langt inni østerdalen, eller egentlig mellom østerdalen og Gudbrandsdalen :).

Du må gjerne sende meg en pm når du har snakket med dem .

:)

Gjest Miryks
Skrevet

Så spennende, vi skal også flytte til Hamar/Stange området til sommeren/høsten! :)

Får jeg spørre hvor dere flytter fra?

Gjest Mafan
Skrevet

Så kjekt! Kanskje vi er huskonkurrenter da? :) :) Vi flytter fra Bergen. Enn dere?

Gjest Miryks
Skrevet

Finnmark :]

Hehe, vi blir neppe å flytte før til høsten. Har en del å gjøre her, blant annet ta lappen :P

Gjest Mafan
Skrevet

Ok. Kan jeg spørre hvorfor dere flytter østover? Er en lang vei å flytte :)

Gjest Miryks
Skrevet

Vi bodde sørpå et års tid for noen år siden, og stortrivdes. Jeg har familie spredt rundt Mjøsa (onkler, tanter, søskenbarn, besteforeldre).

Har hatt lyst til å flytte dit siden ungdomskolen :)

Vi flytter sørover, ikke østover... :P:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...