Gå til innhold

Hvordan er formen deres junidamer?


lin78 4herligebarn<3

Anbefalte innlegg

Har hatt en topp periode på noen uker nå med masse energi og pågangsmot:)Håper det varer:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh du er heldig! Her er det fortsatt spy og kvalme som styrer hverdagen. Startet tredje semester i dag og kan nesten ikke vente til dette er over!! :) Har ennå et lite håp om bedring da B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg i god form :) Er mye i aktivitet og syns dagene går fort til tross for at jeg er sykmeldt fra jobb fram til permstart. Har slitt med blodtrykket og protein i urin, så derfor er ikke jeg i jobb siden blodtrykket "føyk rett i været" så fort jeg omtrent passerte dørstokken på jobb. Men, godt å pleie seg sjøl og roe kroppen ned :) Jeg venter nr 2 og er veldig spent !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg brukte for mye energi enn det jeg fikk tildelt for noen uker siden, nå ligger jeg er slakk som et dass og med kraftig bekkenløsning (merkelig nok så er ryggen ti ganger verre enn bekkenet igjen). Men ellers er jeg i form og får beveget meg noenlunde :-) Litt for lavt blodtrykk og et jernnivå som ikke vil opp. Men det er overelevbart og det hjelper på med en mann i hus som hjelper til der det trengs og mere til :-) Førstegangs her, og skal på 3D i morgen *gleder seg*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh du er heldig! Her er det fortsatt spy og kvalme som styrer hverdagen. Startet tredje semester i dag og kan nesten ikke vente til dette er over!! :) Har ennå et lite håp om bedring da B)

 

Huff, er du fortsatt så dårlig, krølle! Føler meg skikkelig heldig som hadde siste spying i uke 24 (bank i bordet) og har holdt på all mat de siste 3 ukene i forhold til deg. Håper du får en god periode på slutten!

 

Her er jeg i 50% jobb igjen etter mange mnd sykmld med oppkast/ekstrem kvalme. Har ikke energi/form/kropp til mer, men for meg er det helt fantastisk å i det hele tatt få lov til å jobbe litt igjen så jeg er veldig takknemlig! Håper på et supert 3. trimester:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt perfekt!:) Det har den egentlig vært hele tiden!

 

Jobber 100% og trener 100%:) Livet er herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så merker jeg godt på kroppen at det straks er våååår:):)Herlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen og energien stiger i takt med varmegradene ute! Er 50% sykemeldt fra jobb, og med det klarer jeg å fungere både på jobb og ha et liv utenom. Før jeg ble sykemeldt Sov jeg alle timer jeg ikke jobbet, veldig givende :P Blir fortere sliten og får fort vondt i rygg/ben, men kjære tid, jeg skal ikke klage. Ikke en eneste dag kvalm! 89 dager til termin - lykke! :D Selv syns jeg magen er stor, men alle rundt meg påstår den er liten til å være 6 mnd på vei. Ikke vet jeg, førstegangs. Er igrunn glad jeg ikke har est ut som en flodhest enda, for det kommer nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen og energien stiger i takt med varmegradene ute! Er 50% sykemeldt fra jobb, og med det klarer jeg å fungere både på jobb og ha et liv utenom. Før jeg ble sykemeldt Sov jeg alle timer jeg ikke jobbet, veldig givende :P Blir fortere sliten og får fort vondt i rygg/ben, men kjære tid, jeg skal ikke klage. Ikke en eneste dag kvalm! 89 dager til termin - lykke! :D Selv syns jeg magen er stor, men alle rundt meg påstår den er liten til å være 6 mnd på vei. Ikke vet jeg, førstegangs. Er igrunn glad jeg ikke har est ut som en flodhest enda, for det kommer nok ;)

 

Jeg får også høre at jeg har liten mage til å være såpass langt på vei,hihi, men vet med sikkerhet at det er først Nå den begynner å ese skikkelig ut, babyen vokser jo kjempefort nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag 27+4 og er fortsatt kvalm.

Det varer omtrent hele dagen, men kaster ikke opp så mye lenger, ikke pga kvalmen i det minste, men pga halsbrann :o

Har en halsbrann fra H***** som gjør at jeg kaster opp nesten hver kveld.

Det har ikke vært så ille som dette de forrige svangerskapene.

I tillegg har jeg veldig lavt jernlager, det er på 6, så har begynt å fylle på litt og håper det hjelper på formen.

Er ikke spesielt sliten, rart nok egentlig, men er veldig tungpustet, har vært det siden jul...Mest sannsynlig pga lite jern, føler meg litt bedre nå.

Ellers..Symfyseløsning, men ikke så veldig ikke, enda.

 

Relativt normalt med andre ord ;P

Jeg klager ikke, føler ikke jeg har noe å klage over, jeg er bare lykkelig over å bli kvitt den altoppslukende kvalmen med oppkast som varte til..Ja, den sluttet nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det bra jeg :)

Bekkenløsning og halsbrann og litt ekstra trøtt, ellers er det ingenting å klage på :)

Er så takknemlig, da jeg hadde et GRUSOMT sv skap sist. Hadde aldri i verden kunne drømt om at jeg skulle få et så fantastisk sv skap denne gangen.. Håpte på litt bedre, men her føler jeg at jeg har fått i pose og sekk :) DEILIG!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en tung uke nå med mye ryggvondt, og bekkenløsningen slo til for fullt etter siste dager i praksis :/ Skal til lege igjen på tirsdag, og regner med jeg må fortsette sykemeldingen min fra jobb ut svangerskapet. Er godt å kunne fokusere på skole og pleie seg selv litt den siste tiden :) Nyter dagene med masse spark og bevegelser <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her går det vel greit... Er 30 % sykemeldt, og har fått litt overskudd til å gjøre litt hjemme. Her har det ikke vært mye husarbeid siden september... Føler jeg har vært i dvale siden da! Så nå er det godt å få puslet litt frem til den lille skal komme! kjenner jo at kroppen blir tyngre. Er liten av vekst og har en mage som ligger helt øverst i kurven på det som er normalt på helsekortet. Men jeg koser meg med magen og sparkene til den lille!! Bare 12 og en halv uke til termin, så nå går det unna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt bekkenløsning siden uke 11 som stadig blir verre, samt endel andre graviditetsplager som kommer snikende, men magen vokser og tassen sparker ivig ifra seg, så igrunn kunne jeg ikke hatt det bedre ;-p Er bare så utrolig glad i den voksende magen at de overdøver plagene :D 29 uker i dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...