Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Etter sykdom i januar har minsten skiftet leggerutine helt. Er dette vanlig på den aldrene, eller er det pga at vi lot henne sove på sofan - i vår seng da hun var syk?? Før sykdommen løp hun til sin egen seng -ville hverken ha nattasang eller lesing - bare natta, skru av lyset og hun sovnet. Nå vil hun ikke sovne i sengen sin - bare gråter og roper på oss. Så nå legger vi henne i vår seng -der hun må stå litt på hodet, lese bok og svone mens vi er der.. Leggetiden har gått opp fra 5 min til opptil 1time... Noen andre som har opplevd det samme? Er det vanlig i den aldren? Hvordan får man det tilbake til "normalt"?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Sover hun for mye på dagen kanskje? Jeg merker at vesla på 1,5 år trenger mindre dagsøvn nå som hun er større, så hvis hun sover litt for mye på dagen blir leggingen vanskelig og drøyer ut i tid. Er hun skikkelig trøtt før legging går det derimot på null komma niks, så kanskje litt kutt i dagsøvnen kunne vært noe for dere også?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Hun er ofte veldig trett, vi prøver å legge henne 19.30tiden. Går i barnehage fra 09-16.30 og er sliten etter lang dag og leking hjemme før middag og legging. Spiser middag ca 19 - rekker ikke tidligere da jeg ikke er hjemme før tildigs 17.30 og vil ha litt leke/lesetid også sammen før middag og legging. TV har vi ikke på før hun er i seng. Slukker lys og sier natta natta før vi går på badet.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Ja, ti poeng til deg som klarte å svare på alt annet enn det Lykkelig&Gla spurte om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå