Gå til innhold

Er SÅÅÅ frustrert.. (ang vogn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har arvet en 10 år gammel basson kombivogn av min mor.

Og har tenkt at det har vært kjekt, mamma sa den var i god stand og det er den og, ren og bare litt rust på et av felgene på hjulene. Og hu har nå sendt med denne vogna (bor på andre siden av landet)

Men det hu glemte å nevne var at bremsen er knekt på den ene siden(denne er av plast og delen er jo knekt av og borte) så bremsingen er ufattelig dårlig og da bare på ett av fire hjul. Denne vognen er da også for gammel/utdatert for å få kjøpt reservedeler til.

Samboer mener jeg er urimelig og kravstor når jeg mener dette er noe min mor skulle ha informert meg om tidligere (bare 5 uker til termin) og at jeg ikke vil ha mitt barn i denne vogna (mest med tanke på at vi bor i et område hvor det er bakker opp og ned uansett hvilken vei ut døra vi skal) og gjerne vil kjøpe ny vogn som har ordentlige bremsemuligheter (kan jo kjøpe på finn.no mener nå jeg)

Er jeg virkelig så urimelig, hva hadde du gjort????

Og hadde du syntes en quinny vogn til 2000 på finn er dyrt med tanke på at den er brukt til ett barn fra før`?

mvh

Frustrert

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å bruke vogna mye, så det er viktig at du er fornøyd med den og at den har skikkelige bremser. Kjøp deg en vogn på finn. Kanskje du kan bruke den fra moren din som sovevogn i barnehagen når den tid kommer?

Jeg synes ikke 2000 for en vogn brukt til et barn er dyrt.

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du skaffer deg en vogn med bremser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...