Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Den gamle tar inn arkene på skakke uansett hvordan jeg legger de, og tuller med rekkefølgen når jeg manuelt skriver ut på begge sider, altså at den tar to ark i slengen så baksiden blir til feil forside osv. Så jeg tenkte å kjøpe en ny skriver. Vil ha sånn kombinert med skriver,scanner og kopi. Den forrige kostet bare rundt 500 kr, så hadde håpet å finne noe i ca samme prisklasse. Noen som har en anbefaling? Bruker den ikke mye så trenger ikke være noe avanserte greier.
Reddiken Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Trenger den å være super på fotoutskrift? Hvis ikke kan du sjekke ut lexmark sine. De er veldig gjerrig på blekk, og det synes jeg teller litt siden blekk ikke akkurat er gratis... Selv har jeg en canonskriver jeg er veldig fornøyd med bortsett fra at den bruker mye blekk, men jeg er veldig kresen på fotoutskriftene, så derfor ble det ikke lexmark. Håper du ble litt hjulpen nå :-)
Gjest mela<3 Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Prøv å google best i test og se hva som er billigst - men best for deg:) Jeg valgte en litt dyrere, men bruker den ofte og ønsker kvalitet i fotoutskriftene. Jeg valgte i tillegg en som man kan scanne gamle negativer med, slik at hvis jeg ønsker å digitalisere de gamle stripene fra 90-tallet kan man gjøre det selv. Har ikke gjort det enda, men jeg har muligheten hvis jeg vil lage et kort til en venninne med gamle bilder fra barneskolen feks;) En slik koster 2000 kr, men får mye for pengene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå