Gå til innhold

Mamma-klær med egne bilder/design?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg tenkte å lage en t-skjorte, topp e.l. til kona (som er gravid) med noe tekst, bilder e.l. på. Noen som har tips til nettbutikker der jeg kan få slikt, altså t-skjorte med bilde på til gravide?

Mange steder jeg har funnet har bare standard-modeller, altså ikke mamma-klær, det holder vel ikke at jeg bare kjøper ekstra stor størrelse, regner jeg med? For da blir vel proporsjonene feil?

Ellers har jeg funnet en mulighet på www.spreadshirt.no, der de har et produkt som de kaller "Topp for gravide kvinner", men jeg syntes målene virket litt små? Se her f.eks:

http://trykk.spreadshirt.no/t-skjorte-baby-in-progress-A11223147/customize/color/1

Største de har er "L", og den er 68 cm fra topp til bunn, noe som bare er noen cm mer enn standardmodellene for ikke-gravide. Er ikke det litt i minste laget? Nå hører det med til historien at kona venter tvillinger, så da trengs det vel enda litt mer plass enn ellers..

Et annet alternativ er selvsagt å kjøpe "transfer-papir", skrive ut og stryke på selv. Erfaringer med å bruke det tidligere er at det ikke alltid blir så veldig pent, og (kanskje viktigst i denne sammenhengen) bildene tåler ikke å bli strukket, så etterhvert som magen vokser vil trykket på t-skjorta gå i oppløsning. Noen som har gode råd, f.eks. tips til transfer-papir som tåler å strekkes e.l.?

En siste ting: Hvor kan jeg få tak i (gjerne rimelige) enkle, ensfargede gravid-topper som egner seg til å bruke til dette? Må jeg tenke annerledes i forhold til størrelse siden det er snakk om tvillinggraviditet?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...