Gå til innhold

sjefen slapp bomben på jobb....


sistemann2012

Anbefalte innlegg

lederen min fikk vite jeg var gravid i uke 11. var enige om at ejg skulle få holde på "hemmeligheten" min så lenge jeg ville siden jeg er friskere nå enn jeg har vært i de andre svangerskapene hvor jeg har mått avsløre det veldig tidlig. Har bare fortalt det i tur og orden ettersom det har vært naturlig. Men i dag i plenum foran 20 stk kom det boms på meg. jaaaa også trenger vi enda en vikar fordi blablabla... jeg ble helt satt ut og fikk litt mer oppmerksomhet enn jeg setter pris på. På toppen av det hele var jeg i ferd med å gå når hun sa det så det ble sånn jadda det stemmer det hadet bra...og tror du ikke de klappa for meg da jeg snek meg ut døra.... Regner med at jeg har vært den store snakkisen på jobb i dag, så blir nok en dag med mye gravid prat og styr i morgen. Og jeg som ville gå og være litt lur og kose meg med hemmeligheten litt til...sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dårlig gjort av sjefen.. :s Han kunne jo ha ventet til du hadde sagt noe da.. :s

Ja jeg synes jo det jeg også, ble nok spesielt overasket siden hun var så forståelsesfull og skjønte godt at jeg ville vente og at jeg bare skulle si til henne når jeg etterhvert hadde fortalt det til alle. klarsignal til å lyse ut vikariat hadde jeg allerede gitt, så det var jo ikke derfor hun måtte fortelle det heller... men,men, hun synes jo dette er hyggelig da og ønsker meg alt godt så det er ikke noen krise, men littegrann dårlig til å holde på hemmeligheter kanskje ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

min sjef fortalte det og.. men i uke 7 :s vi er en bedrift på ca 30 stk som alle viste det før uke 8... utroli frekkt. eg skulle heldivis i sv.perm så slapp å se de etter på.. men urolig dumt vis det hadde gått galt så hadde hele arbeidsplassen vist om det.. de har jo taushets plik.. min sjef er da en mann i 50 åra å sjønner kansje ikkje bedre,og lite fårståelse da eg jobber i enn "manne" yrke. han ville ha meg i arbeid, og lurte på om eg "måte" vere hjeme 1 år etter fødsel ? frister og vere 2 år nå hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oobs, det var mildt sagt en brøler av sjefen din! Han/hun brøt taushetsplikten og kan faktisk miste jobben pga dette om du går videre med det. Sånt er ikke akseptabelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym 91, det der var jo helt tragisk og følelsesløst! Jeg tror min kvinnelige sjef som nærmer seg 60 fortalte det av mer "bestemor" som ikke greier å holde på en gledelig nyhet. Uff det var jo ikke ålreit i det hele tatt. Får håpe han tar til fornuft ifht permisjonen din da, makan til gubbe! Ellers får du kanskje vurdere å bruke det året til å søke andre jobber også... Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja blei ganske sjokk over det selv.. han tenkte vell mer på at han mangla folk.. de er veldig "familie aktige" på jobben min siden det er så liten bedrift og de fleste er godt oppi åra og har vert der lenge så de andre synnes jo det er kjekkt.. men for meg som er yngst og bare har vert der ett par år er det ikkje kjekkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff!! For en sjef! Håper du orker å si fra at det ikke var greit i det hele tatt, og at han angrer! Jeg sa det i plenum på et avdelingsmøtet, men kun fordi vi har "tunge" pasienter til tider og at jeg ikke orker like mye. Da var jeg 13 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...