Gå til innhold

Ryddet vekk vinterdressen til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i Oslo er det opptil 15 pluss og sol om dagen, skikkelig vår. Har tatt hjem vinterdressen fra bhg og vårdress har kommet frem.

Flere?

Har en 2 åring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaa, har en 1,5 åring og en 4,5 åring. Begge har vårdresser med to tynne lag ull under. Bor utenfor Oslo

Skrevet

Det er ikke rart små barn blir kraftig forskjølet nå til dags.

Det er kaldt på bakken og vinden er fortsatt kald!

Skrevet

Det er ikke rart små barn blir kraftig forskjølet nå til dags.

Det er kaldt på bakken og vinden er fortsatt kald!

Mener du seriøst at man skal ha vinterdress ute nå?

(Dessuten blir man ikke syk av å fryse....)

Skrevet

Har troll-dress, så vi fortsetter å bruke den ytterste delen som vårdress. Varierer litt med ulldressen som hører til og tynnere ulldresser. Greit når man bor på vestlandet og har alle årstider i løpet av en dag ;-)

Skrevet

Åhh så heldige dere er! Her i Trøndelag har vi fortsatt masse snø :(

Skrevet

Jeg bor også i Oslo-området men her blir ikke vintertøyet ryddet vekk på lenge. Yngste går i naturbarnehage og der er det fortsatt best med ull og dress, midt på dagen tar de av dressen og på regnbukser når det er varmt, men bakken er kald og deter kjølig både morgen og ettermidag. Desuten kan vi godt få en periode med kaldt vær fortsatt selv om det ser fint ut nå.

Til helgen skal ungene overnatte under åpen himmel. Da skal de helt klart ha vinterdressene med. Ellers kommer det til å bli kaldt om kvelden og morgenen.

Skrevet

vinterdressen har gjemt seg i skapet, men ikke lenger unna enn at jeg lett kan få tak i den hvis været begynner å tulle...

Gjest AnneS
Skrevet

Eh, nei. Her ligger det et par meter snø...

Skrevet

Ja i dag gjorde jeg det sånn halveis, det vil si jeg tok hjem eldste sin vinterdress...hun sprang rundt i regnbukse og fleccegenser. Det er 9 grader ute...hun var varm. Så i morgen tar jeg med vårdresser til henne, og tar med vårdressen til minstejenta på fredag hvis hun også er for varm i sin vinterdress....Er vel på denne tiden det skifter fort, så legger ikke vinterdresser helt bort, men henger dem i boden. Men har pakket frem vårdressene i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...