Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Vi har to rammepuslespill som han elsker å legge, men nå husker han jo hvor brikkene skal være, så vi må til med nye:) er det for tidlig å kjøpe vanlige puslespill uten ramme, eller bør vi holde oss til rammepuslespill litt til?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Hvorfor må dere kjøpe nye siden han husker det? Da kommer dere til å ende opp med uendelig mange leker hvis dere må bytte de ut hver gang barnet mestrer noe
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Skjønner godt at dere vil suplere med nye puslespill jeg. Og det er ikke som om to puslespill fyller opp huset med leker. Men for å svare på det du faktisk spør om: jeg hadde kjøpt med ramme. Det er mye vanskeligere uten! Faktisk vil jeg si barnet er veldig flink som fikser rammepuslespill ved 17 mndr.
Musemorbr / Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Kjøp med ramme og legg vekk de han kan så de kan komme frem igjen når han så mestrer og er lei av det nye.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Takk for svar:) Har tenkt å legge vekk de gamle når han får de nye, for da 'glemmer' han dem, og de blir spennende igjen om en stund:) du har nok helt rett du som svarte meg sist, jeg bør vel holde meg til ramme en stund til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå