Gå til innhold

Inne tid på 13-14 åringer i helger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når må ditt barn være hjemme i helgene?

Hvis det er hjemme og har venner på besøk, når må evt vennene gå hjem om kvelden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min 8.klassing blir hentet kl 23 på ungdomsklubb, og det er og det seneste mulige hvis hun er med venner/kjæreste privat hjemme. Som regel er det ikke så sent som 23 hvis det ikke er klubbkveld.

Skrevet

Skal passe noen barn hele helgen. Hvor den eldste er 13 år. Er jeg slem hvis jeg sier h*n må være hjemme til kl 22?

H*n får som oftest seile sin egen sjø, så jeg blir nok slem uansett. Men jeg er ikke interessert i å sitte oppe til 1-2 om natten å vente på at h*n skal komme hjem.

HI

Skrevet

Kan du ikke spørre foreldrene til ungdommen da?

Jeg har ikke så gamle barn selv, men da jeg var 14 år for 10 år siden så fikk jeg være ute til kl 00. Alle vennene mine måtte være inne kl 23 så da var alltid jeg hjemme rundt kl 23 også. Hehe

Skrevet

Hva skal de gjøre "ute" om natta da?

Jeg hadde ikke hat betenkligheter med å la dem være ute til neste morgen om de skulle på telttur i skogen, men ikke snakk om at de hadde fått vanke alene på byen til 23.

Skrevet

Jeg mener kl 22 for en på 13 faktisk er i seneste laget.

Og jeg hadde brydd meg midt en viss plass om jeg ble den stygge ulven som satte grenser i mitt hjem ;)

Jeg tenker faktisk at om foreldrene lar 13-åringen seile sin egen sjø nå, så må de også godta konsekvensene av dette om et par år..... Dette er foreldre som politi og barnevern er forbanna og oppgitt over.....

Skrevet

Jenta mi på 13 må være inne til 22.

Sånn er det bare..... Og tror hun ikke lider noen nød av den grunn.....

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Hehe, ser at jeg kommer til å bli en streng mor :P Jeg tenkte 21 før jeg åpnet tråden.

Jeg måtte være hjemme kl 01.00 da jeg var 17..

Hva gjør 13 åringer ute til kl 22-23 egentlig? Jeg dømmer ikke, har ikke barn på den alderen selv, og det er en stund siden jeg var 13, så jeg bare lurer :)

Skrevet

han er 12år og på fredager er han på klubb og blir henta 23, men lørdager må han være hjemme til 22, har han besøk av venner med senere inne tid må de dra 22.30. Og 23 er det leggetid.

Skrevet

Hva gjør en 13 åring ute kl 23?? Enig der, her må 12 åringen min inn kl. 21.30. Gjør meg ingenting å være den strenge, med faste grenser.

Ingen av vennene til datteren min som får lov å være ute lenger heller, og det gjelder både 12-14 åringene som er i vennekretsen hennes.

Skrevet

Her er grensen 21 i helgene, med mindre det er avtalt noe spessielt. Det skjer, for eksempel om de skal på kino som slutter senere, men da må hun avtale det med oss først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...