Gå til innhold

Sjokolade? NEI, brødskive? NEI, Nutrilett bar, JA!

Anbefalte innlegg

Skrevet

guri, har en merkelig jente.. En veldig kresen frøken på 15mnd som har kun fått hjemmelaget mat hele veien og vi har variert veldig men med få smaker om gangen.. Likevel, noe matmoms er hun da ikke!

Vi var på kjøkkenet og skulle lage frokost tidliere idag, og hun forsvant fort oppi sin roteskuffe vi har laget til. Der hadde mannen lagt Nutrilett baren med karamell som har bruker etter trening innimellom, og tror dere ikke at dette var NAM! Hun storkoste seg med den pittelille biten hun fikk tak i, og ble hysterisk når det var tomt.... DET liker hun det!

Er det farlig om hun får smake det innimellom forresten?

F eks som nødproviant i vesken. Sånn på vei hjem fra bhg, da er hun alltid sulten.. Brødskiver og knekkebrød er det verste, samme med boller og kjeks. Det liker hun ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har en sønn som er helt lik. Han er syv år nå, men det er lenge siden han akkurat som datteren din, fant en sånn "sjokolade".

Jeg bruker herbalife sine proteinbarer selv, som mellommåltid på vei til og fra steder eller etter trening. Disse synes han er kjempegode, så jeg har latt han få dette som snack ved siden av leksene f eks, eller på vei til fotballtrening. Kan ikke se at den er noe verre enn sjokolade eller brødskive, så lenge de får det i tillegg til normal mat.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tror det er mye kunstig sukker i de barene, sjekk ut det før du gir det til unger under tre år (er ikke det det som er retningslinjene...?).

Skrevet

Er det ikke noe som skal være sult eller appetittdempende også i de barene? Hvis det er det er det nok dumt å gi til ellers småspiste barn. Hvis ikke kan de vel brukes omtrent som sjokolade.

Skrevet

Tror ikke man skal bli hysterisk, men det er vel ikke akkurat sunn kost. Jeg har en sånn i veska som nødkost selv og har vært nødt til å ty til noen biter av den til snuppa et par ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...