Gå til innhold

Å FOR en dårlig samvittighet :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb for 3 uker siden og idag måtte jeg ringe å si at barnet vårt var syk og jeg måtte bli hjemme:S

Det er bare 40% stilling så det er jo ikke så ofte jeg er der.....

Saken er at barnet skulle være sammen med bestemoren idag pga hun ikke var i form igår(hun har hanglet en del siste par ukene), men da jeg skulle kjøre på jobb ble jeg oppringt av en fortvilt bestemor som mente jeg måtte hente jenta vår, hun bare skreik og hadde vondt...:S

Jeg måtte da ringe arbeidgiver 15 minutter før åpningstid å si ifra at jeg ikke kunne komme og jeg har så dårlig samvittighet!!!

Jeg har absolutt ingen andre som kan passe barnet, ingen....

Arbeidsgiver sa det var helt greit, men jeg har en så ekkel følelse i meg...tror jeg må ringe henne etter arbeidstid...er så ekkelt å ikke kunne møte opp på jobb!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette syns jeg var dårlig gjort av bestemoren. Hun må da tåle at barnet gråter når hun er syk! Jeg hadde blitt kjempe sint på bestemoren som sa ja til å passe og deretter gi opp etter så kort tid pga litt gråting.

Skjønner godt at du har dårlig samvittighet, men du kunne jo ikke akkurat gjort noe annerledes. Ungen måtte du jo hente...

Skrevet

hun hostet mye og gråt når hun hostet. Ble varmere og varmere så hun følte nok det var best jeg henta henne....litt irriterende, men hva kunne jeg gjøre:S

Skrevet

Sånt er alltid kjedelig! Jeg begynte i ny jobb forrige uke, rakk å jobbe fire vakter før jeg måtte bli hjemme med syk datter igår og sitter her syk selv idag. Ikke mye gøy å ringe jobben ang sykdom når man nettopp har begynt der :( Men jeg tenker at jeg får mye tid senere å vise at jeg var verdt å satse på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...