Namnam:D Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Er nå snart 15 uker på vei, og begynner å slite med buksene... Vanlige bukser er vonde å ha på seg, og får ikke kneppet dem igjen. Er henvist til joggebukser med snøring, slik at jeg kan knyte dem under magen. Joggebukser med strikk i livet må jeg eventuelt dra over magen, oppunder armene, for strikken strammer under/over magen...Lekkert med buksa oppunder armene Har ikke svææær mage, men begynner å se litt, en liten kul, ser sikkert litt små-feit ut, som om jeg har lagt på meg...hehe...har normalt helt flat mage, og merker veldig godt at magen har vokst. Noen som vet om andre butikker enn H&M som selger ålreite mammabukser, som IKKE har sånn svært tøystykke øverst med plass til STOR mage? Bukser for de med litt mindre mage, som er behagelig å ha på seg? Eventuelt forslag på andre typer bukser som er ålreit å bruke før den skikkelige gravid-magen kommer. Litt kjipt å bare gå i joggebusker, spes på jobb... Ikke foreslå tights, for det klarer jeg rett og slett ikke å gå i...
Lioness Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Hei! Jeg kjøpte meg et Bellaband fra Svangerskapet på Majorstuen, og vips! Mine bukser passer fremdeles - siden dette båndet holder buksene på plass selv om de er fullt oppkneppet. Har brukt det hver dag de siste to ukene - er uke 15 i dag. Ser bare ut som jeg har en litt lang trøyeover buksene, og jeg kan bruke alle buksene mine fremdeles. Finnes i både svart og hvitt. Veldig fornøyd! Så får jeg vurdere etterhvert om magen blir så stor at jeg også må skaffe meg mammabukser.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Hei! Jeg kjøpte meg et Bellaband fra Svangerskapet på Majorstuen, og vips! Mine bukser passer fremdeles - siden dette båndet holder buksene på plass selv om de er fullt oppkneppet. Har brukt det hver dag de siste to ukene - er uke 15 i dag. Ser bare ut som jeg har en litt lang trøyeover buksene, og jeg kan bruke alle buksene mine fremdeles. Finnes i både svart og hvitt. Veldig fornøyd! Så får jeg vurdere etterhvert om magen blir så stor at jeg også må skaffe meg mammabukser. Oh, det skal jeg dra å kjøpe!! Takk for tipset!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Jeg var veldig glad i klærne til mamalicious da jeg gikk gravid, de får du kjøpt i butikkene som eies av Bestseller-gruppen, men de har de også på Nelly.com. Tror de fleste buksene der har det "tøystykket" på magen, men du trenger ikke ha veldig stor mage for å gå med dem. Har du prøvd? De er ganske smale når du kjøper dem også vier de seg ut ettersom magen vokser, jeg er selv smal og tynn, men begynte med slike bukser når jeg var 15-16 uker på vei. Utrolig behagelig å ha på seg! http://no.bestseller...s,no_NO,sc.html
Namnam:D Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2012 Bor langt fra Oslo, så det blir litt vanskelig å få kjøpt...men skal søke opp Bellaband på nett, og se om jeg får opp noe, andre forhandlere, evnt om det går an å bestille. Hørtes ut som noe for meg! Takk for tips
Sisch Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Et triks kan også være å ha et hårstrikk i knappen og knapphullet på buksa og en lengre topp over. Har ikke prøvd, men skal visst funke ellers har også ellos litt mammaklær
Blabb00 Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Kan skrive under på det sisch sier.. Jeg bruker en hårstrikk for å feste i knappehullet og slenger den over knappen.. genialt.. Bare ha en t shorte over
nr.4 på vei Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Cubus har noen veldig gode bukser. Husker ikke hva de heter, men jeg lever i de nå orker heller ikke noe som presser på magen. Selv om jeg ikke har noe problem med buksene enda. Men orker bare ikke. Så disse er helt ypperlig for meg. Koster 149,- ikke den beste kvaliteten, for de nupper ganske fort... men veldig gode da
BABY-JENTE Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Må bare si en ting: jeg har prøvd å kjøpe fra både ellos og laredoute og jeg ble veldig skuffet over både strl og kvalitet. Små strl (iforhold til mama-licous ihvertfall). Mama-licous har mange fine, stilige klær, bare veldig synd at det er mye dårlig kvalitet (nupper, mister formen) spesielt blant overdelene. Noen av buksene er i brukbar kvalitet.
Kosemosepose Skrevet 15. mars 2012 #12 Skrevet 15. mars 2012 OI! Pga denne tråden har jeg nettopp bestilt masse klær på Mama Licious. Kjøpte kun ting som var på tilbud (50%-70%) og fikk masse klær til 900,- Er ikke imponert av H&M sitt utvalg, men finner ikke noe annet i butikkene her... Håper nå bare at klærne passer! :-D
Namnam:D Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 15. mars 2012 Ikke imponert over H&M jeg heller...men kjøpte faktisk en ålreit bukse der i går. Var litt desperat etter noe som passa...hehe... Bellaband får man tak i på nett ihvertfall. Mama Licious så ut til å ha ålreite klær, men venter litt med å bestille til behovet blir ennå større... Dette er barn nr 3, og synes overgangsperioden før magen kommer "orntli" er den vanskeligste når det gjelder klær. Takk for tipsene jeg har fått. Vurderer å prøve den hårstrikken HI.
Kosemosepose Skrevet 15. mars 2012 #14 Skrevet 15. mars 2012 Har bodd i to par dongeribukser fra H&M i to måneder nå - de er gode, men dyre, synes jeg! Og utvalget er utrolig dårlig! Ville ha en til bukse i helga, men de eneste de hadde (som ikke var ultraslimfit, det kan jeg ikke bruke), var de jeg allerede hadde. Og da ble det for dumt å bruke 400 kr på ei bukse jeg allerede hadde... Gleeeder meg til å få klær i posten nå!
Celcius73 Skrevet 16. mars 2012 #15 Skrevet 16. mars 2012 LaRedoute har mammabukser med lav strikk som er beregnet for opptil de første 4mnd. Men da jeg sist sjekket, var de nesten tomme for modeller og størrelser. De såg veldig greie ut.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 16. mars 2012 #16 Skrevet 16. mars 2012 Jeg var på "Den kule mage" i går på glassmagasinet. Fikk kjøpt skinnyjeans som faktisk var fine! 2 Bellaband og en "omslagskjole" i nydelig stoff. De har 30% og 70% på en god del bukser, 50% på brune Bellaband og 70% på en hel vegg med kjoler, tunikaer topper og gensere og hyggelig, hjelpsom betjening! Ta dere turen, jeg er så glad for at jeg gjorde det, kan ha på jeans og føle seg fin igjen! Løv it!
KajaBB Skrevet 18. mars 2012 #17 Skrevet 18. mars 2012 De har endel jeans som ligger under magen på ASOS.com, som kan brukes hele graviditeten. Ikke akkurat verdens beste kvalitet, men greie priser Hvis du er interessert i å bruke litt mer ville jeg sjekket ut saks.com eller apeainthepod.com som begge sender til Norge.
Irna Skrevet 27. mars 2012 #18 Skrevet 27. mars 2012 Merket 2wear har bukser uten noe band. De har regulering i livet i form av sånn strikk med knapper (ofte brukt i bukeser til barn) som en kan regulere vidden med. Du kan bruke dem gjennom hele svangerskapet og i tillegg etter fødsel. De er fine og ser ikke så veldig "gravidklær" aktige ut. Buksene er veldig gode, jeg kjøpte tre stk da jeg fikk min førstefødte og brukte dem masse. Dersom du googler merket finner du nok butikker på nettet som selger dem. Jeg kjøpte dem på butikker som selger gravidklær (bl.a. en liten fin som var på Sandvika storsenter).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå