Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Flere av dere svarer Jesp og klager over at ting blir tatt opp på nytt eller dette har vi lest 1000 ganger før. Har det slått dere at dere ikke er de eneste her inne? At det kommer nye her inne hver dag som ikke har lest de feks 50 innleggene om abort som ligger 20 sider lenger bak.. Eller at mange ikke er her inne daglig og derfor ikke leser/får med seg hvert innlegg som skrives.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Enig i det.. Har dessuten lagt merke til at mange kommenterer at det er jo bare å Google alt så finner en ut av det. Da lurer jeg på hvorfor noen må Google det de lurer på mens andre kan spør her inne? Hvem er det som bestemmer hva andre skal spør om? Er det kjedelige spørsmål så får de bare la være å lese de og ikke svare!
2 hjertegull :) Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Ang det å google ting.. Joda det er mye man får svar på om man googler, og det er mye man kan finne ang medisiner på felleskatalogen, og mange ganger burde man kanskje ringt legevakten før man spør her inne.. MEN det er mange ganger fint å kunne få andres erfaringer og synspunkter, som man ikke får ved å google.. Så jeg synes det er helt greit å spørre og svare her.. Det er jo derfor jeg bruker forumet.. Og ja, det kan bli fryktelig irriterende å se at det kommer det ene innlegget etter det andre om akkurat det samme, men jeg tenker også som så at ikke alle andre er her inne like mye som meg, så la nå de også få bruke forumet som det er ment, så kan man heller velge å ikke gå inn å lese, eller i allefall la være å svare om man ikke vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå