Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har hatt den 10 år neste måned. Tok lappen da jeg var 18 og kjøpte bil like etterpå. Har kjørt nesten hver dag siden og har 2 fartsbøter og ukjent antall parkeringsbøter på samvittigheten... men har aldri mistet førerkortet i det minste Hva med deg?
Sjokoladebanan Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 kjørte opp samme år som jeg fykte 18. Har hatt den i nesten 7 år nå. Fått en parkeringsbot ellers nada Håper det fortsetter slik
Gjest Heartbroken Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 23 år, to fartsbøter, to små krasj og en parkeringsbot. Ikke så galt det?
Trultetryne Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Tok lappen 19. juli 1995! Da var jeg nettopp fylt 18. Ingen bøter, men en krasj.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Tok lappen for 7 år siden - og har knapt kjørt siden...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Har hatt lappen i 15 år. Jeg har en uvane med å kjøre litt for fort på landeveien, men har hatt utrolig flaks. Ingen bøter.
Himmel og hav Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 27 år, har ikke kjørt på noe, bortsett fra naboens gjerdestolpe, ingen fartsbøter, men jeg har fått et par parkeringsbøter, deriblant en fordi jeg ikke var ute og puttet på parkometeret mens jeg hadde pressveer. Den fikk jeg ettergitt
SiMaMi Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Hatt lappen i 6 år. Første vinteren så kjørte jeg av i en sving og kræsjet i et tre og totalvraket bilen. Det gikk bra. 3 p-bøter, blitt påkjørt en gang, en fugl kræsjet i ruta mi, også har jeg skrapet opp bilen min på en betongkloss som det vanligvis sitter et skilt i men ikke denne... Så så den ikke:( Hater å kjøre bil og kjører kun på landevegen..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 19 år til sommer og er glad for at se at jeg ikke er den eneste som har hatt lappen lenge :-) Ingen fartsbøter (til tross for jeg dessverre ofte kjører litt for fort) og bare en parkeringsbot som jeg fikk ettergitt.
Ilenna Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 Hatt lappen i 6 år og jeg må ha rekord i nesten-påkjørsler av dyr fra høsten til nå Nesten hver gang jeg kjører hjem fra kveldsskift er det alltid ett eller annet dyr som krysser veien når jeg kommer, men det har heldigvis gått bra hittil *bank i bordet*. Har ingen fartsbøter eller andre prikker, men har hatt ett par mindre uhell på vinterstid desverre :|
Lille- MO Skrevet 14. mars 2012 #15 Skrevet 14. mars 2012 Tok lisens på bilcross når jeg var 15 og tok førerkort da jeg var 18, har hatt den i snart 8 år nå. Krasjet skikkelig i fjellvegg en gang og sniddet en elg en gang. Kun materielle skader begge gangene. Ingen fartsbøter(flaks), men har vel fått to eller tre parkeringsbøter opp igjennom..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #16 Skrevet 14. mars 2012 4 år. Ingen bøter, men mannen mener jeg rygga inn i en annen bil, men det tror jeg ikke noe på for jeg merka ingenting!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #17 Skrevet 14. mars 2012 23 år. En fartsbot, 2 parkeringsbøter og en del småbulking. Ja, og så en bot for bilbelte for en haug med år siden Og jeg har vel omtrent kjørt bil hver eneste dag, siden jeg fikk lappen. Men har altså 75% bonus på forsikringen, så det kan ikke ha vært Så galt med bulker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå