Gå til innhold

Inspirert! Hvor lenge har du hatt lappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt den 10 år neste måned. Tok lappen da jeg var 18 og kjøpte bil like etterpå. Har kjørt nesten hver dag siden og har 2 fartsbøter og ukjent antall parkeringsbøter på samvittigheten... men har aldri mistet førerkortet i det minste :P

Hva med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjørte opp samme år som jeg fykte 18. Har hatt den i nesten 7 år nå. Fått en parkeringsbot ellers nada :) Håper det fortsetter slik ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

23 år, to fartsbøter, to små krasj og en parkeringsbot. Ikke så galt det?

Skrevet

tok lappen fredag 13 mai 2011 ;)

ingen prikker :)

Skrevet

2,5 år =)

Skrevet

Tok lappen 19. juli 1995! :) Da var jeg nettopp fylt 18.

Ingen bøter, men en krasj.

Skrevet

Tok lappen for 7 år siden - og har knapt kjørt siden...

Skrevet

Har hatt lappen i 15 år. Jeg har en uvane med å kjøre litt for fort på landeveien, men har hatt utrolig flaks. Ingen bøter.

Skrevet

27 år, har ikke kjørt på noe, bortsett fra naboens gjerdestolpe, ingen fartsbøter, men jeg har fått et par parkeringsbøter, deriblant en fordi jeg ikke var ute og puttet på parkometeret mens jeg hadde pressveer. Den fikk jeg ettergitt :)

Skrevet

Hatt lappen i 6 år. Første vinteren så kjørte jeg av i en sving og kræsjet i et tre og totalvraket bilen. Det gikk bra. 3 p-bøter, blitt påkjørt en gang, en fugl kræsjet i ruta mi, også har jeg skrapet opp bilen min på en betongkloss som det vanligvis sitter et skilt i men ikke denne... Så så den ikke:(

Hater å kjøre bil og kjører kun på landevegen..

Skrevet

19 år til sommer og er glad for at se at jeg ikke er den eneste som har hatt lappen lenge :-)

Ingen fartsbøter (til tross for jeg dessverre ofte kjører litt for fort) og bare en parkeringsbot som jeg fikk ettergitt.

Skrevet

Hatt lappen i 6 år og jeg må ha rekord i nesten-påkjørsler av dyr fra høsten til nå :P Nesten hver gang jeg kjører hjem fra kveldsskift er det alltid ett eller annet dyr som krysser veien når jeg kommer, men det har heldigvis gått bra hittil *bank i bordet*. Har ingen fartsbøter eller andre prikker, men har hatt ett par mindre uhell på vinterstid desverre :|

Skrevet

Tok lisens på bilcross når jeg var 15 og tok førerkort da jeg var 18, har hatt den i snart 8 år nå. Krasjet skikkelig i fjellvegg en gang og sniddet en elg en gang. Kun materielle skader begge gangene. Ingen fartsbøter(flaks), men har vel fått to eller tre parkeringsbøter opp igjennom..

Skrevet

4 år. Ingen bøter, men mannen mener jeg rygga inn i en annen bil, men det tror jeg ikke noe på for jeg merka ingenting! :P

Skrevet

23 år.

En fartsbot, 2 parkeringsbøter og en del småbulking. Ja, og så en bot for bilbelte for en haug med år siden :) Og jeg har vel omtrent kjørt bil hver eneste dag, siden jeg fikk lappen.

Men har altså 75% bonus på forsikringen, så det kan ikke ha vært Så galt med bulker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...