Gå til innhold

Solbeskyttelses drakter.

Anbefalte innlegg

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Noen med erfaringer ang dette?

Hvilke merke har dere prøvd holdt de solen ute?

Så de greie ut helle sommeren.

Ga barnet innrrykk av at det var behagelig å hapå?

Tørket de fort så barnet slapp å være vått?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi arvet en slik, men brukte den lite. Det er like greit å smøre inn barnet og la det få litt sol på seg.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Skal til syden i tilleg stoler jeg mer på australsk solvett en norsk solvett.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Dyter litt optimistisk på denne

Skrevet

Jeg elsker slike solbeskyttelsesdresser. Og barna elsket de enda mer! :) Barna fikk dem da de var 2 og 4 år gamle. De tørket fort, de holdt sola ute og så greie ut i flere sesonger. Husker ikke hvilke merker vi hade. To stk var på en måte uten noe spesielt merke, de andre var av mer kjente merker. Alle var like bra. Det er da genialt å bruke sånne istedet for å smøre krem på barna som tross alt dras inn i kroppen....

Skrevet

vi har hatt et par sånne til snuppa (husker ikke merket, men de var kjøpt på babyshop og barnas hus).

Vi har brukt dem minimalt, aldri her i Norge. Men når vi har vært i Thailand og Hellas har vi hatt dem med og brukt dem litt. Synes dog det blir veldig tildekket og virker klamt. Liker bedre å smøre henne godt og ta pauser i skyggen og evt sette en parasoll over henne.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Høres ut som det er hipp som happ hvordan jeg kjøper og at jeg heller bør være nøy med hvilken skrem jeg suplerer med?

Hm da går jeg etter utseende

Skrevet

jeg tror at hvis du har et barn som leker mye på land så er de sikkert greie. Jeg har en som er i vannet nesten konstant og da blir den jo som en heldekkende våt baderakt liksom.

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Han vil være 9 månder så er vel jeg som regulerer badingen. Når han blir større spørrs det om jeg ikke vil satse på to regner med han er i slekt med meg og trur han er delfin i syden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...