Gå til innhold

Når mannen min har vasket kjøkken,

Anbefalte innlegg

Skrevet

så vil det si at han har tørket over ovneN!!!

den innsatsen fortjener virkelig en applaus.... guri for en hjelp det var til husarbeidet!

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Da kan jeg skryte av at når mannen min vasker kjøkkenet skinner det av komfyr, benker og alt :D

Skrevet

Her har jeg bitt tenna sammen når jeg ser moppen går over gulvet uten å løftes opp en eneste gang.. ferdig... skinnende rent.. vel nei trokke det gitt... bedre å gjørra det sjæl!

Skrevet

Hvilke griser er det som blir voksne uten å kunne skille mellom skittent og rent?

Enten lar mannen være å vaske, eller så gjør han det skikkelig. Akkurat slik som jeg...

Skrevet

Her i huset, så har vel mannen kun et par oppgaver, fylle inn og ut av oppvaskmaskinen, og holde komfyren ren. Ellers tar jeg meg av resten (takk gud for at huset ikke er stort haha) ;-) Best slik, ettersom at det er det eneste han 'klarer' å faktisk få rent *ler*

Skrevet

Når mannen min vasker kjøkkenet, tar han like så greit badet, stua og soverommene med det samme, siden han var så godt i gang. Og sannelig gjør han en bedre jobb enn meg også. Ansvarlig for klesvask er han også. Kan ikke klage. ;-)

Skrevet

Jeg må innrømme at min mann er flinkere til slikt enn meg. Han vasker og styrer på. Jeg er et "rotehode". Har blitt myye flinkere etter vi fikk barn, og klarer nå som regel å rydde opp etter meg selv.

Var en som sa til meg den dagen mannen skulle komme hjem etter en måned på jobbreise: "Ja, det blir ikke sånn at du må forte deg hjem å rydde og vaske nå, slik det er når menn har vært alene hjemme, heheheh". Jeg bare lo.. Og skyndtet meg hjem for å rydde litt ;-)

Skrevet

Velkommen i klubben ;)

Skrevet

Vi har faste oppgaver i huset, så vask av kjøkkenet er det mannen min som står for. Jeg vasker alltid badet. For noen år siden så uttalte mannen min, litt sånn kjepphøyt i et familieselskap, at han skulle klare å vaske badet langt raskere og mer nøyaktig enn meg, for jeg brukte jo en eeeevighet på et så lite rom.

Neste helgevask ba jeg han om å vise hva han dugde til. Han føyk inn på badet og var ute igjen og skrek "ferdig" på fem minutter. Så tok han meg triumferende med på "visning". Han ble litt mere slunken da jeg påpekte at det riktignok var fint vasket både i vasken og i do, men at han hadde glemt speilet, kranene, benken, dusjen, glassveggen, glasshyllene, karmene osv...Da fant han ut at han var mest komfortabel med den gamle fordelinga ;)

Jeg hadde fikset dårlig å dele hus med en som ikke kunne eller ville dra sin del av lasset når det kommer til husarbeid. Husarbeid er kjeeeeeedeeeeeliiiig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...