Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Ååååh, herregud! Blir helt flau av å se på... Stakkars mamman hennes!! *stønn*
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 ÅÅÅÅh, herregud! Blir helt flau av Å se pÅ... Stakkars mamman hennes!! *stønn* "altsÅ..ehm, jeg er jo ikke løs heller"
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Er det bare meg,eller er nesa hennes stor?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 ÅÅÅÅh, herregud! Blir helt flau av Å se pÅ... Stakkars mamman hennes!! *stønn* "altsÅ..ehm, jeg er jo ikke løs heller" Enig der, man er ikke LøS fordi man har sex med noen man ikke er i forhold med. Men hele dama (som resten av Paradise-gjengen) virker blÅst. Og jeg har ikke en gang sett en eneste episode, men kun lest pÅ nett.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Hun burde beskyttes mot seg selv, er slemt av TV3!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 ÅÅÅÅh, herregud! Blir helt flau av Å se pÅ... Stakkars mamman hennes!! *stønn* "altsÅ..ehm, jeg er jo ikke løs heller" Enig der, man er ikke LøS fordi man har sex med noen man ikke er i forhold med. Men hele dama (som resten av Paradise-gjengen) virker blÅst. Og jeg har ikke en gang sett en eneste episode, men kun lest pÅ nett. Var jo ikke det jeg mente jeg heller da, men det var mÅten det ble sagt pÅ og omstendighetene:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 "Hvis jeg vinner skal jeg kjøpe silikon. Jeg skal kjøpe så mye jeg får plass til, jo større jo bedre... " "Det kommer ikke til å skje igjen.. ehm ja.. litt roting er jo greit, men nå har jeg jo gjort alt første kvelden så nå trenger det ikke skje igjen... eeh ja" Så skjedde det igjen Jeg kommer ikke over hvor ufattelig tynt stygt og unaturlig extentionsene hennes ser ut. åså det bittelille hodet. Fysj for ei skada jente
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Er det bare meg,eller er nesa hennes stor? Nei, det er resten av kroppen som er liten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå