Gå til innhold

Hva er deres beste ferietips med barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie som trenger litt fart og spenning når vi er på ferie. Jeg leter derfor etter en plass som har "alt". F.eks sol, varme, strender, badeland og litt store fornøyelsesparker med berg og dalbaner:)... Har dere noen forslag???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ferierer gjerne i København om sommeren. Har leid leilighet privat på dba.dk (den blaa avis) og fått bo veldig bra til en billig penge. København har alt; fornøyelsesparker, fine strender, men kanskje ikke så eksotisk som dere hadde tenkt dere. Veldig glade i Italia også forresten. Har leigd hus med svømmebasseng og vært veldig fornøyde med det.

Skrevet

Vi ferierer gjerne i København om sommeren. Har leid leilighet privat på dba.dk (den blaa avis) og fått bo veldig bra til en billig penge. København har alt; fornøyelsesparker, fine strender, men kanskje ikke så eksotisk som dere hadde tenkt dere. Veldig glade i Italia også forresten. Har leigd hus med svømmebasseng og vært veldig fornøyde med det.

Tusen takk for svar "nr 3":)

København høres ut som et veldig godt forslag:) Vi har vært i Danmark tidligere og storkoste oss i fornøyelsesparkene:)

Skrevet

Danmark er jo herlig:-)vi har tenkt oss til usa,orlando til sommeren..da blir det disneyworld og full pakke:-)meeen,en utrolig lang flytur som jeg ikke akkurat ser frem til;-)

Skrevet

Fårup sommerland! Kanskje ikke så eksotisk;)

Men Danmark med strender er nydelig på sommeren:)

I fårup får du både fart og spenning og badeland:)

Skrevet

Sunwing resort er gull, ungene mine elsker lollo og bernie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...