Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 ..nå er det fullt kaos. Barnet flyttes hit og dit og alle krangler med hverandre. Kall meg nysgjerrig eller hva du vil, men jeg må faktisk følge med. Syntes så synd på den lille gutten. Er dette nok et pr triks eller er det faktisk så mye kaos som man får inntrykk av?
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Kan du ikke kommentere de bloggene der de skal kommenteres. Ikke trekk det med hit.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 For å si det som bloggeier selv kunne sagt det: Nå skal du få det inn med t-skje: Du tar feil. Jeg har rett. Er ikke noe vits å diskutere eller kverulere på det
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Kan du ikke kommentere de bloggene der de skal kommenteres. Ikke trekk det med hit. Oi, er det du som er dronning her inne?
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Nei, det er Ann O Nym. Og dette dere driver med er bare klamt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 For å si det som bloggeier selv kunne sagt det: Nå skal du få det inn med t-skje: Du tar feil. Jeg har rett. Er ikke noe vits å diskutere eller kverulere på det Som hun sier i gulost reklamen "jeg får lyst til å filleriste deg"
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Nei, det er Ann O Nym. Og dette dere driver med er bare klamt. Jada, klamt og tamt og alt annet..også liker jeg å fråtse i andre personers privatliv og jeg er en grusom person. Jaja. Ann O Nym er den eneste som kan befale meg til å ikke skrive om det jeg vil. Og moderator da, noen ganger.
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Grusom? Nei, du er bare plagsom. For det er begrensa interessant å lese om noen som har lest om noe. Prøv å oppleve noe i stedet. Husk, forandring fryder. Så kanskje det kan bli interessant å lese det du skriver.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Folk blogger så vi kan snakke om de klamme livene de har. Er ikke verre enn det og ikke verre enn å snakke om andre mennesker som putter hele livet sitt ut i offentligheten.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Grusom? Nei, du er bare plagsom. For det er begrensa interessant å lese om noen som har lest om noe. Prøv å oppleve noe i stedet. Husk, forandring fryder. Så kanskje det kan bli interessant å lese det du skriver. Så hvorfor bruker du av tiden din til å lese tråder som dette? Gå ut og opplev noe sjæl!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Kommer aldri til å forstå hvorfor Pashla og andre likesinnede på død og liv skal forsvare folk som blogger og bretter ut alt privatliv. Selvsagt blir det diskutert og trukket fram i andre medier! Hvor dumme er dere egentlig?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 Grusom? Nei, du er bare plagsom. For det er begrensa interessant å lese om noen som har lest om noe. Prøv å oppleve noe i stedet. Husk, forandring fryder. Så kanskje det kan bli interessant å lese det du skriver. Mener du at det du gjør nå er "å oppleve noe". å klage på det jeg skriver som du selv mener er begrenset interessant? å hei, dette var en skikkelig opplevelse gitt!
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 Jeg forsvarer ingen, men jeg ber om respekt for at jeg IKKE gidde å følge de bloggene. Jeg har valgt et annet nettsted for å lese noen andre ting, og likevel forfølger det oss som tåfislukt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Jeg forsvarer ingen, men jeg ber om respekt for at jeg IKKE gidde å følge de bloggene. Jeg har valgt et annet nettsted for å lese noen andre ting, og likevel forfølger det oss som tåfislukt. Du velger selv å gå inn på tråder som har "blogg" og "blogging" i overskriften. Du kan selv velge å hoppe over innlegg du ikke ønsker å lese og innlegg du vet at du finner uinteressant. Jeg finner det interessant at du så ofte velger å lese og å jevnlig kommentere i blogg-trådene. Men som sagt: Det er noe du selv velger.
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #16 Skrevet 13. mars 2012 Gjeeeeeeesp. Skriv om noe dere sjøl gjør, ikke om noe en tragisk tenåringsmamma opplever, da.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #17 Skrevet 13. mars 2012 Jeg forsvarer ingen, men jeg ber om respekt for at jeg IKKE gidde å følge de bloggene. Jeg har valgt et annet nettsted for å lese noen andre ting, og likevel forfølger det oss som tåfislukt. Ser du overskriften min eller? Den burde gi deg i det minste en ide om hva dette innlegget handler om. hi
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #18 Skrevet 13. mars 2012 Jepp, ser du svarene mine, eller? De gir deg en pekepinn om hva tråden faktisk handler om. Litt skuffende at ikke flere vil være med og sladre, kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #19 Skrevet 13. mars 2012 Ah touché Men da er vi jo like langt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå