Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Vært sammen i fire mnd. Sees ikke for ofte heller, siden vi bor litt unna hverandre enn sålenge. Han har søkt jobb her til sommeren og snakker allerede om å bli samboere. Jeg har ikke lyst.. Når han tar på meg bare vrir jeg meg bort, og han skal tafse HELE tiden, akkurat som han ikke har respekt for kroppen min. Drittlei av sex med han, og at han hele tiden skal mase om det og tilnærme seg seksuelt mens han er her. Vi har ikke felles interesser, og er veldig forskjellige.. Skjønner ikke hvorfor vi ble sammen, men det føltes rett ut på det tidspunktet.. For bare noen mnd siden. Har hinta frem til han at ting ikke er bra, og da bare insisterer han på at vi må treffes for å snakke ut om det, men jeg er egentlig bare lei av å treffe fyren som jeg har truffet jevnlig i 8 mnd. Vi har ikke barn sammen, og egentlig ingen grunn for å lime oss sammen, men så er jeg redd for å gi opp for tidlig siden alle har opp og nedturer. Men kanskje ikke normalt så tidlig? hehe Høres vel ut som en hurpe her jeg sitter..
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Nei, du høres ut som en feiging. Ring og avslutt det hvis du verken liker eller er glad i han!
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Det skal ikke bli sånn så tidlig nei!
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Tydelig vis ikke mannen for deg!! Du burde jo svevet på rosa skyer etter så kort tid. Ikke kast bort tiden din. Gi beskjed om at dette ikke fungerer for deg, at du ikke orker mer.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Er vel feig da, men så er han ekstremt hard å snakke med mens han er her! Bryr meg om han da, han er jo snill! Men tenner ikke på han seksuelt overhodet lengre, grunnet turbulens i starten av forholdet allerede. Fillekrangler osv.. - HI
julibebis12 Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Livet er for kort til å leve med noen man ikke trives med:) å når dere ikke har flyttet sammen el fått barn så er det kanskje best å avslutte mens leken er god:) Lykke til med valget:)
Gjest Filifjonka Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Du er lei fyren etter fire måneder. Du tenner ikke på ham. Du trives ikke i hans selskap lenger. Hva lurer du på egentlig? Dump ham nå.
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Er vel feig da, men så er han ekstremt hard å snakke med mens han er her! Bryr meg om han da, han er jo snill! Men tenner ikke på han seksuelt overhodet lengre, grunnet turbulens i starten av forholdet allerede. Fillekrangler osv.. - HI Så send et brev. På vanlig papir (man gjør det ikke slutt pr sms eller mail...) og si at dere ikke passer sammen, at du ikke er glad i ham mer og at du ikke vil ha flere besøk. Så takker du for samværet den tiden det har vart, og avslutter med at du vet han er en galant fyr og at du vet at han derfor ikke vil plage deg med å prøve å snakke deg fra din avgjørelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå