Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 En bekjent av meg skal ha babyen på 5 mnd. hos bestemora i en uke uten at barnet får se foreldra Hadde jeg aldri gjort!
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Bare ungen kjenner bestemora godt, så?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Ungen ser bestemora annenhver helg eller noe, men en uke er lenge når babyen er så liten!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 En bekjent av meg skal ha babyen på 5 mnd. hos bestemora i en uke uten at barnet får se foreldra Hadde jeg aldri gjort! Nei det hadde ikke jeg gjort heller, men de har sikkert sine grunner.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 La folk bestemme selv hva de syns er riktig for seg og sine.......
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Grunnen var at de skulle jobbe begge to på dagtid ...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Ja, for bare man bestemmer selv hva som er riktig for seg og sine så er det rett liksom.. Selv om noen syntes at noe føles riktig så er det ikke alltid at det er riktig da vet du. Noen føler at det er riktig å slå barna sine men det gjør det ikke riktig likevel.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Da skal det ikke mye til for å sjokkere deg HI!
Gjest Antarctica Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Grunnen var at de skulle jobbe begge to på dagtid ... Flott at de har noe å leve av, og noen til å hjelpe seg med barnet sitt mens det ennå er for lite til å gå i barnehage.
Bustehue Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Jeg tenker bare at dette barnet er utrolig heldig som har flere voksne i livet sitt som ønsker å ta vare på ham eller henne. Så godt det er for barn å ha en bestemor som ønsker å knytte bånd og ha henne i en hel uke. Heldige er de! Jeg skulle ønske mitt barn hadde flere voksne omsorgspersoner rundt seg. Dine barn er ikke dine barn. De er sønner og døtre av Livets lengten etter seg selv. De kommer gjennom deg, men ikke fra deg. Og selv om de er sammen med deg, tilhører de deg ikke. Du kan gi dem din kjærlighet, men ikke dine tanker. For de har sine egne tanker. Du kan huse deres kropper, men ikke deres sjel. For deres sjel bor i morgendagens hus, som du ikke kan besøke, ikke en gang i dine drømmer. Du kan streve etter å bli lik dem, men forsøk ikke å få dem lik deg. For livet går ikke bakover, ei heller dveler det ved gårdsdagen. Du er buen som barna dine skytes fremover av som levende piler. Bueskytteren kan se målet på evighetens sti, og Han spenner deg med sin kraft slik at Hans piler kan fly langt og rett. La din bøyning i skytterens hender skje i glede. For slik Han elsker pilene som flyr, elsker Han også en sikker bue. Hentet fra "Profeten" av Khalil Gibran
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 syns det er så rart at mange syns det er så sjokkerende. Norge er ett av få land som har så lang fødselspermisjon. I de fleste andre land så må ungene i barnehage før de er 5 mnd eller hos andre som passer på barna.
Gråsonen Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Khalil Gibran...Denne hadde jeg glemt! Nydelig dikt
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 Dere som syns dette er ille, er dere i mot adopsjon? Da blir jo babyer tatt tidlig fra moren, og må attpåtil oftest fly jorden rundt, til nye lukter og et helt nytt liv... med UKJENTE! Skjerpings folkens! Klart barn takler dette, de er de mest tilpasningsdyktige av oss alle. Det er vi voksne som ikke takler det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå