Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg vurderer å kjøpe en brukt TFK Joggster vogn. Har en gutt på 20 mndr nå og venter en ny gutt i juni. Har en stooooor EmmaLjunga-vogn, men dette er en vogn med kun bag, ikke sportsdel. Hvor gamle er barna deres når dere slutter med vogn? (det er jo en maksvekt for belastning av disse vognene) Hvor viktig er det med svingbart forhjul på denne vogna? Setter veldig pris på om noen vil dele erfaringer med meg
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har vært utrolig dum som kjøpte TFK igjen andre gangen jeg fikk barn. Makan til dritt skal du lete lenge etter, og elendig service. Mine hjul sluttet å svinge for lenge siden, men nå detter de ikke av lenger:) Hadde den inne til rep av bremser flere ganger i garant tiden. En av gangene ble jeg lovet en lånevogn da jeg skulle på ferie dagen etter. De hadde ikke låne vogn inne, min kunne ikke brukes. Måtte ha vogn da tvillingene bare var noen få mnd. De klarte å få ferdig delen, men jeg måtte betale taxi fra reprasjonsstedet og inn til butikken. Godt råd: Hold deg unna. Eldste sluttet med vogn da han var 3.5 år, men han fikk en alvorlig sykdom som gjorde at kroppen sviktet. Tvillingene er nå 2 år, bruker nok vogn ett år til. Er lettere med vogn når det er tvillinger.
AdrenaLine Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Oj, det er første gang jeg har hørt om noen som har vært misfornøyd med vogna. Jeg har bare gode ting å si om den. Ikke hatt noen problem med verken hjul eller bremser. I forrige barselgruppa mi hadde 8 av 11 vogna og ingen hadde problemer. For meg så er det viktig med svingbart forhjul, hvis ikke kunne jeg like gjerne hatt en firhjuling. Og dekket kan låses om man skal gå i snø, sand eller lignende.
Bustehue Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Jeg kjøpte TFK joggster twist (tror jeg den heter) for noen måneder siden fordi jeg ikke fant noen annen vogn som rommet diger unge og diger pose. Jeg er veldig fornøyd foreløpig. Tenker nå at jeg skulle kjøpt denne til å begynne med da ungen ble født. Men da hadde jeg en anti-trehjulingperiode.. hehe
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Jeg elsker min joggster twist. Om jeg skulle hatt en annen, ville jeg hatt Easywalker. TFK er stor, lun og god. Til å være trehjuling er den stødig (lik MB og Easywalker), den kan kjøre på humpete stier og i snø uten problemer, den er liten sammenlagt og ikke spesielt tung å løfte inn og ut av bil.
Prinsesse&Prins Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Vi har hat TFK joggster twist i tre år. Bruker den til barn nummer to nå, og vi er superfornøyd! Ikke hatt noe problemer i det hele tatt. Den er stor og god, både som bag og sportsvogn. Svinghjul er kjempe praktisk på vei og i butikk, og i snø og søle låser man bare hjule. Anbefales på det varmeste!
Mrs Smith Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Anbefales ! Super vogn på alle måter. Kjøpte den nylig, 2012 modell. Barnet er 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå