Patetica fåkksi Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Balkonghagen min begynner å ta form og den inneholder nå over et dusin spirer, noe jeg får orgasme av. Vanligvis i denne babyverden er det slik at spirene kommer etter orgasmen, men hos meg er det altså omvendt. Begynner allerede å innse at seks tenåringstomatplanter krever mye mer plass og stell enn seks babytomatspirer-i-søte-torvbriketter. Denne fella går jeg i hvert eneste år. Helt bananas med planting av spirer, også helt hetta 5-6 uker etterpå. *rusler tilbake til kjøkkenet for å plante et par paprikaer til*
Frenzia Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Minner meg om mannen min når spirene hans dukker opp. Da blir'n het i kinna og blank i øya. Har et bilde av han med første barnet på armen og første agurken i andre hånda, råstolt over årets avling!
Frenzia Skrevet 17. mars 2012 #5 Skrevet 17. mars 2012 Nå lukter det sødme her og heten står fremdeles fra veggene etter at mannen her oppdaget den lille lysegrønne gresskarspira i vinduskarmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå