Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Du har vært med en fyr over flere dager, ikke kjærester. Men det ble sex og armkrok, pluss annet kos. Du reiste hjem, hørte smått av han, får beskjed om at det ikke er noe forhold, og at vi må ligge på samme "linje"... Han bli utilgjengelig i fler dager, uten at du har sendt noe, siden du ikke vil mase. Han pratet ofte før, nå tar han nesten ikke kontakt. Har dere opplevd at en fyr har tatt kontakt 1 uke eller 2 etter? Vi var venner, men ser ut at etter sexen så har det stoppet opp.. Jeg savner å ha han som venn, og ha noen å prate med slik som før. Jeg har ikke villet skrevet til han da han ikke har vært på (synelig) og jeg ikke vil mase/være påtrengende. Og vil vente til han tar kontakt. Er det ganske synlig at det bare var sex han var ute etter? Eller kan jeg fortsatte håpe om at han tar kontakt igjen...?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 En av grunnene til å ikke ha sex med venner... Vennskap blir ødelagt..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Jeg vet. Men akkurat i den tiden trengte jeg noen til å få meg til å føle meg bra, og det endte opp slik.. Det var ikke planen.. Men får uansett ikke gjort noe ved det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå