Gjøkeredet③ Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Det begynner å bli så varmt i været at jeg må begynne å tenke på å ta med parkdressen til barnehagen. Men eldstemann trenger jo ny, da han har vokst ut av sin fra i høst. Har egentlig vært veldig fornøyd med Helly Hansen sin, men tenkte å høre hva dere andre foretrekker
anna t Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Vi har vært veldig fornøyde med dressene fra Polarn o Pyret. Har hatt både vinterdress og tynnere vår/høst-dress
Mamma til tre gullunger Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Vi er veldig fornøyd med rema sine dresser. Ungene er alltid tørre samme hvor vått det er ute :-) Det gjelder både vinterdresser og parkdresser.
Vogndilla Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Vi er veldig fornøyde med reimatec og polarn. Vil man ha noe billigere er reflex et godt alternativ:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Vi er veldig fornøyd med polarn og pyret og reima. Både vinter og høst/vår, men nå kjøpte jeg faktisk kappahl sin todelte. Og i dag var faktisk jenta vår den eneste som hadd vært tørr. Og i hennes barnehage er det veldig vått:-)
gutteklubben grei Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Nå har jeg tre gutter i forskjellige aldre, og dresser i mange størrelser.. Har testet to forskjellige Stormberg-dresser og de er ubrukelige, huller etter et par tre måneder, glidelåser som ryker og reflekser som virker i to måneder før de er vekkslitt.. Didrikson ble også fort slitt og blekeet i fargen.HellyHansenTec har vi en av nå og den ser ut til å holde bra. Reima derimot er uslåelig mener jeg, har flere dresser i mange str og noen av de brukes nå til tredjemann uten å være ødelagt på noe vis. Så si hva en vil, men Reima er uslåelig ;-)
Mammalen Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Jeg sverger til reima eller tth. Elsker ticket to heaven dressene. De er romslige ikke noe som strammer og veldig vannavstøtende. Den kan se dyvåt ut på utsiden, men er helt tørr på innsiden. LOVE IT!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Jeg synes at troll er like gode som reima. Men reflex er også veldig gode og fine. Da må dei være nye synes jeg. Arver en unge fra søsken så er dei ikke like vantette mere.
Nummer tre <3 Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Bruker vanligvis å kjøpe reima sine, vært veldig fornøyd med de, men i år syns jeg det var litt kjipe farger så kjøpte en todelt fra Skogstad. Hittil har den vist seg å være veldig vanntett..
Gjøkeredet③ Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #12 Skrevet 14. mars 2012 Herreman, jeg hadde helt glemt at jeg hadde lagt ut denne tråden, så nå ble jeg veldig glad for alle svarene jeg har fått.. Har gode erfaringer med på HH og Reima. Men i år syntes jeg rett og slett bare at Reima sine ikke var noe fine å se på (ja, jeg er nok litt sær som vil at dressen skal se bra ut også) Men Polarn hadde jeg helt glemt eksisterte. Kanskje vi skal prøve det i år
Num.mer2 Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 Jeg hadde Stormberg sin parkdress ifjor, og den har overlevd vår, sommer og høst. Krabbeperiode og heftig lek i barnehage, den ser fortsatt like fin ut, så iår kjøper jeg den samme bare et nr større..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå