Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har hatt noen TUNGE uker, med begynnende bekkenløsning, dårlig humør, alt har vært tungt fysisk, vondter OVERALT - og generelt sett i dårlig form. Var Så klar for fødsel. Så plutselig opplever jeg at jeg begynner å "friskne" til igjen, nå i uke 38! Er dette normalt, da? Skal vel strengt tatt bare bli tyngre og tyngre, og vondere og vondere? Kjenner jo at magen er svær og fryktelig i veien, men ellers er liksom alt mye "lettere". Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Det er redebyggeperioden som slår inn på slutten. Helt vanlig å høre om høygravide kvinner som plutselig får lyst til å male stua, vaske inni kjøkkenskapene osv
Tauriel Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Jeg ble slik i slutten (bare at bekkenløsningen herjet vilt litt etter fødselen). Var i full fart og hadde utrolig mye energi
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Har også fått tilbake energien igjen og herregud hvor deilig :-D klarer jo og være våken en hel ettermiddag
firebarnsmum Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Sånn var det hos meg også Jeg fødte nr. 4 i sommer, og den dagen hun ble født så vasket jeg soverom og passet barn hele dagen. Og jeg hadde ikke vært i stand til det på et par måneder:) Likedan med nr. 3. Vasket rundt stua dagen før han ble født:))
maimora Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Sånn var det hos meg også, de siste 2 ukene hadde jeg uvanlig mye energi. Et tips jeg brukte meg av, var at jeg bakte masse og fryste det ned, så da vi fikk besøk (maaange besøk) etter poden var født, var det kjempe enkelt å bare ta opp av fryseren og servere hjemmebakst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå