Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 gjør dere mye felles sammen som familie, eller sitter dere mye med hver deres pc?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Eller kanskje spørre hvor mye tid bruker dere på barna deres hver dag? Det er mange plikter og oppgaver som kan gjøres, så hvor god tid har dere til barna? Det er alltid noen som har mer tid enn andre, og lever et liv som er mer perfekt enn andre. Det viktigste er: Er du fornøyd med hvor mye tid du har til barn og familie?
Skylander Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Sånn som nå sitter min sønn klistret til tv, da er jeg innom å ser litt. Så da blir det kanskje maks en halv times tid på dagtid. Så er jeg innpå her på kvelden etter han har lagt seg, 2 timer ca. Men da er det i kombinasjon med tv-titting, så tar meg pauser for å se mine favoritt-programer. I helgene jeg har sønnen min så sjekker jeg pcen så ofte det lar seg gjøre, dvs. når min sønn er ute å leker, eller er opptatt med tv, når jeg ikke gjør husarbeid. På kveldene sitter jeg mye med pc. Tror det blir tilsammen ca. 5 timer kombinert med tv. I barnfrihelg sitter jeg ofte og lenge i slengen på pc, da kan det fort bli 8 timer eller mere i løpet av en dag og det er utenom tv titting.
Mandalas Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Jeg sitter en hel del med pc. Men jeg føler absolutt at jeg har god tid til barna og vi gjør mye hyggelig sammen. Akkurat idag har jeg sittet her litt mye, for jeg er hjemme med halvsykt barn og blir så utrolig trøtt av å sitte inne i det fine været!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Sitter ikke på nettet eller bruker pc hver eneste dag. Men når jeg først er her inne, så kan det godt bli par times tid jeg tilbringer på nettet. Og det er f.eks når gutten sitter og ser på barnetv eller har lagt seg. Har ikke noe særlig annet å gjøre på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå