Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Skikkelig imponert over hun ene... Jeg har masse inkasso, vi må finne ut hvem som skal betale dette her, for det blir hvertfall ikke meg!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 hehe, er det hun som nærmest skryter av at hun har dopet seg, solgt dop, vært uteligger og bodd i containere? hun virker jo heeeelt blåst
Tamerara Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 Skikkelig imponert over hun ene... Jeg har masse inkasso, vi må finne ut hvem som skal betale dette her, for det blir hvertfall ikke meg! Om du har masse inkasso men ikke vil betale, hvem mener du det er som skal gjøre det? Kan du bevise at noen andre har laget inkassogjelden for deg?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2012 #4 Skrevet 17. mars 2012 Skikkelig imponert over hun ene... Jeg har masse inkasso, vi må finne ut hvem som skal betale dette her, for det blir hvertfall ikke meg! Om du har masse inkasso men ikke vil betale, hvem mener du det er som skal gjøre det? Kan du bevise at noen andre har laget inkassogjelden for deg? Det var ikke hi som skrev dette, det var en i unge mødre (tv serie) som sa det!! Les innlegget da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå