Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Hvilken rente har dere? Jeg har 3,7% i DNB. Lurer på om dette er dårlig...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 følg denne her: GOOGLE!!!!!!!!!!! Gir det deg mye glede med å være så snerpete som dette?? Tragisk!
Rosepus™ Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 følg denne her: GOOGLE!!!!!!!!!!! Gir det deg mye glede med å være så snerpete som dette?? Tragisk! Haha, #2 har sikkert elendig rente på lånet sitt:) 3,7 her også, en av de siste som fikk det tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Ja, største gleden jeg har hatt i hele dag! Det er nemlig lov å bruke hjernecellene sine selv også. Det er bare å gå inn på google, evt sjekke de forskjellige bankene hva som står. Veeeldig enkelt vil jeg påstå.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Ja, største gleden jeg har hatt i hele dag! Det er nemlig lov å bruke hjernecellene sine selv også. Det er bare å gå inn på google, evt sjekke de forskjellige bankene hva som står. Veeeldig enkelt vil jeg påstå. Men hvorfor svarer du når du ikke har noe vettugt å si?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 følg denne her: GOOGLE!!!!!!!!!!! Gir det deg mye glede med å være så snerpete som dette?? Tragisk! Haha, #2 har sikkert elendig rente på lånet sitt:) 3,7 her også, en av de siste som fikk det tror jeg. Hvilken bank?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Ja, største gleden jeg har hatt i hele dag! Det er nemlig lov å bruke hjernecellene sine selv også. Det er bare å gå inn på google, evt sjekke de forskjellige bankene hva som står. Veeeldig enkelt vil jeg påstå. Gjør det vondt?? Du vet vi har en egen side som heter krangle, ser ut som du passer der. Hi var sikkert ute etter å høre hva andre på dib har i fastrente. Hvor stor den er kommer vel an på når de ordnet med fastrente. Jeg fikk 3,95, var akkurat for sent ute til å få 3,7 hos dnb.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Uff, ja, vi bandt lånet for snart 4 år siden. Vi var unge, og hadde såpass mye lån ifht inntekt at vi ikke hadde hatt råd til en stigning i renta. Så, vi har 7,2 % effektiv rente på lånet Klart det er litt surt i dag, nå som renta er så lav, hehe, men men..gjort er gjort. Og fordelen er at hvis renta fortsatt er lavere enn det vi har bindi den til den dagen vi selger, så "koster lånet oss mindre". I realiteten har vi nok betalt dyre dommer allikevel, men det er jo en fin følelse å ha da vi selger, at vi må betale tilbake "mindre" til banken enn det som står på papiret
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Bandt? Bant?? den klarte jeg ikke helt, hva heter det?
Rosepus™ Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 følg denne her: GOOGLE!!!!!!!!!!! Gir det deg mye glede med å være så snerpete som dette?? Tragisk! Haha, #2 har sikkert elendig rente på lånet sitt:) 3,7 her også, en av de siste som fikk det tror jeg. Hvilken bank? DNB blu
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Bandt? Bant?? den klarte jeg ikke helt, hva heter det? hehe, vet ikke, men spør #2, så får du vel beskjed om å google det:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 Uff, ja, vi bandt lånet for snart 4 år siden. Vi var unge, og hadde såpass mye lån ifht inntekt at vi ikke hadde hatt råd til en stigning i renta. Så, vi har 7,2 % effektiv rente på lånet Klart det er litt surt i dag, nå som renta er så lav, hehe, men men..gjort er gjort. Og fordelen er at hvis renta fortsatt er lavere enn det vi har bindi den til den dagen vi selger, så "koster lånet oss mindre". I realiteten har vi nok betalt dyre dommer allikevel, men det er jo en fin følelse å ha da vi selger, at vi må betale tilbake "mindre" til banken enn det som står på papiret Kunne vært verre da ser jeg:)HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 Hvilken rente har dere? Jeg har 3,7% i DNB. Lurer på om dette er dårlig... Det er jo en viktig opplysning som mangler her, nemlig hvor lang bindingstid dere har. å binde renta på det nivået i f.eks 3 år har jo antagelig liten verdi nå. Det eneste dere sitter med er et mer rigid lån. Er det derimot 5 år eller 7 år kan det jo hende dere har gjort et lite varp
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Hvilken rente har dere? Jeg har 3,7% i DNB. Lurer på om dette er dårlig... Det er jo en viktig opplysning som mangler her, nemlig hvor lang bindingstid dere har. å binde renta på det nivået i f.eks 3 år har jo antagelig liten verdi nå. Det eneste dere sitter med er et mer rigid lån. Er det derimot 5 år eller 7 år kan det jo hende dere har gjort et lite varp 5 år her. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå