Gå til innhold

"jeg elsker deg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge var dere sammen før dere sa det til hverandre? og hvordan var det?

jeg vil si det, men det er for tidlig og jeg har aldri sakt det før :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor lenge var dere sammen før dere sa det til hverandre? og hvordan var det?

jeg vil si det, men det er for tidlig og jeg har aldri sakt det før :)

vi har vel vært sammen i 2-3 uker, han sa det først. Men det hører til historien at vi ble sammen samtidig som vi flyttet sammen og skal gifte oss til neste høst, så her har det gått fort i svingene :)

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 7 år og har aldri sagt at vi elsker hverandre.. Men to barn har vi fått. Egentlig glad jeg aldri har sagt det til han, for jeg vurderer virkelig min fremtid sammen med ham:((

Skrevet

Eeehm... Det husker jeg søren ikke..

Kan det ha vært etter et par uker kanskje, eller gikk det et par måneder. Jeg tror nesten jeg må sjekke med mannen om han husker (han har hakket bedre hukommelse enn meg på sånne ting)

Skrevet

Hmmm.. Si det ja. Var noen få mnd ut i forholdet. Ikke så veldig lenge , for jeg ble gravid etter 3 mnd som offesielt par :)

Skrevet

Etter 9 mnd kanskje. Men sier det ikke ofte nå, sier oftest "gla i deg" :)

Skrevet

Vi sa det vist ganske fort vi gitt... :-P Vi hadde Ikke vært sammen i mange dagene før det glapp utav gubben i en telefonsamtale vi hadde :-P Hihi... Jeg sa det etter ei uke eller noe slikt...

Gjest Miryks
Skrevet

Etter 2-3 mnd, tror jeg, rett før vi flytta sammen.

Skrevet

Mannen min husket det han! Det var etter ca 2-3 uker :)

Skrevet

Ganske fort, men egentlig er det vel ikke mulig å virkelig elske hverandre etter bare noen uker/måneder, for da kjenner man ikke den andre godt nok. Når man har vært sammen en god stund og kjenner hverandres gode og dårlige sider, først da er det vel egentlig mulig å elske noen. Tror nok vi mennesker ofte forveksler det å være sykt forelsket med å elske noen ;)

Skrevet

Vi sa ikke at vi elsket hverandre før etter at vi hadde "deita" hverandre i 3 år, og vært offisielle kjærester i kanskje 6 mnd eller noe.

Ingen av oss har noen sinne sagt dette til noen andre, og slik håper jeg at det skal forbli ;)

For meg betyr "jeg elsker deg" omtrent det samme som "jeg vil gifte meg med deg."

Synes det er trist at mange bruker opp dette ordet så tidlig (både tidlig i forhold og tidlig i livet). Det er jo tross alt det sterkeste uttrykket vi har!

Skrevet

Her var det jeg som sa det først, etter halvannet år sammen. Og da hadde vi en jente på 4 mnd :) Han sa det rett etterpå ;)

Skrevet

hmmm... etter 1,5 md glapp det ut av meg uten at det var meningen. husker jeg tenkte ... shit,shit,shit,shit.. dette var tidlig. Men flaks for meg så elsker mannen min meg også så jeg fikk den tilbake senere på kvelden når han hadde fordøyd det litt :)

Skrevet

I mitt forrige forhold sa vi (først han) det etter rundt to måneder som par, fem måneder etter første date.

Med forloveden min gikk alt veldig fort i svingende. Vi hadde datet/hatt sex i tre måneder, og var ikke offisielt sammen. Jeg hadde tenkt på det i en uke, og en kveld vi lå ved siden av hverandre i senga kjente jeg at jeg ikke klarte å holde det for meg selv lenger. Jeg var livredd for at det var altaltaltfor tidlig, men tok sjansen, og det ble heldigvis VELDIG godt mottatt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...