charnelle Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Ser at det selges babydoppler på Ebay ganske rimelig og det er mange varianter. Noen som har prøvd noen av disse og har noen anbefalninger? Hvor tidlig kunne dere høre noe?
salt_fisk Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Har en slik angelsound og vi er kjempe fornøyde :-) Ikke bare hører vi hjertelyden klart og tydelig, men også når han sparker/slår/flytter på seg :-) Ganske spennende! Vet om mange som har hørt hjertelyden allerede i uke 10 med den, og noe fant den gjerne ikke før i uke 16. Selv var jeg i uke 18 når vi skaffet oss den, men har alltid funnet hjertelyden :-) Nå er bebis såpass stor at når han flytter på seg i magen må vi flytte doppleren etter ham hehe :-)
*minime* Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 har også angel sound. Fant hjerteslag ved første forsøk i uke 13. Bruker den ikke ofte med av å til. Ganske morsomt :-)
charnelle Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2012 Da er angelsound bestilt! Bestilte både til meg og til min gravide venninne. Betalte 270 kroner inkludert frakt på Ebay, og kjøpte fra USA for å være trygg på at den var ekte (finnes masse kopier i Hong Kong/Kina) Gleder meg!!!
charnelle Skrevet 27. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 27. mars 2012 Da er dopplerne allerede kommet frem! Og etter 15 minutters prøving uten hell, fant jeg ut at jeg ikke presset nok ned og var for høyt opp mot navlen. Plutselig hørte jeg en svak lyd som hørtes ut som et lokomotiv!! Da-dunk-da-dunk-da-dunk...osv... Ingen tvil om at det var et lite babyhjerte som slo! Helt fantastisk :-)
Gjest Shanti ♥ Skrevet 27. mars 2012 #6 Skrevet 27. mars 2012 Det gikk kjapt! Gratulerer med funnet hjertelyd, det er jo et veldig godt tegn :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå