Gjest Miryks Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Vurderer å kjøpe et håndkle og få brodert "ronkehonkle" på det. Finner av og til papir rundt nattbodet hans, så tenkte vi kan spare miljøet og kjøpe det berømte ronklehonklet til fyren. Tenker det blir grønt håndkle med mørkegrønn skrift : > Endret 13. mars 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Tror ikke akkurat jeg ville kjøpt det, vil ikke se på det som bursdags presang, heller en liten oppmerksomhet. Men men, ditt valg
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Hehe Det skal jeg faktisk vurdere til gubben selv, ikke dumt
Gjest Miryks Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Tror ikke akkurat jeg ville kjøpt det, vil ikke se på det som bursdags presang, heller en liten oppmerksomhet. Men men, ditt valg Hehe, dette med ronkehonkle er en slags spøk her inne. Var ei for noen mnd siden som oppdaget at mannen hadde et "ronkehonkle" og ei "hule". Intern (dårlig) humor ute og går tidlig en tirsdags ettermiddag )
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 God ide, pakk det inn og sørg for at han åpner det når svigermor er på besøk for å spise bursdagskake. Kjøp gjerne en flesh-light også.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Alle menn burde hatt sitt eget ronkehonkle! Hadde igrunn vært kult å gitt mannen det da.. Lurer på hvordan han hadde reagert.. Haha.
Gjest Miryks Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 God ide, pakk det inn og sørg for at han åpner det når svigermor er på besøk for å spise bursdagskake. Kjøp gjerne en flesh-light også. Flesh-lighten blir bare bortkastede penger, han synes det er freaky med slikt..
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 God ide, pakk det inn og sørg for at han åpner det når svigermor er på besøk for å spise bursdagskake. Kjøp gjerne en flesh-light også. Flesh-lighten blir bare bortkastede penger, han synes det er freaky med slikt.. Flesh-light ja, "flesh" som i "rått kjøtt"? Kan tenke meg det er freaky ja!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Jeg må bare du det! Menn som ikke fjerner sølet selv er så ekle. Hadde dødd om jeg måtte kaste papir og legge stive håndklær i skittentøyet. Liker ikke sperm.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Hahahaha, hadde vært en super gave til min samboer. Så slipper jeg og oppdage masse runkepapir på kontoret hans når jeg (en sjelden gang) rydder der inne. Det tror jeg faktisk jeg skal gjøre.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 Det må isåfall stå "Runke-håndkle", men som mannen min sa når jeg nevnte det: dafuuuuuuuuuq?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå