Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Min gode venninne har nettopp oppdaget at hennes mann og far til deres 3 felles barn har hatt seg noen knull på si. Hun prøver å unnskylde ham for alt i verden, mens jeg sier at hun må åpne øynene sine og se at han IKKE elsker henne, når han holder på slik. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Ikke om helvete hadde fryst til is en gang!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Ikke om helvete hadde fryst til is en gang! Forklaringen til venninnes mann var at de nettopp har fått et barn, og hun sluttet å stelle seg like mye som før, så sliten ut og gikk i joggis, og derfor falt han for fristelsen for den pene og stiglete dama på jobben hans... HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Mannen min og jeg fikk barn for 5 mnd. siden. Hadde han vært utro hadde han blitt singel uansett. Anno nr. 1
førskolelæreren Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Hadde aldri tatt han tilbake, om jeg ahdde hatt 10 barn med ham. Hvis han virkelig elsker henne hadde han aldri gjort det mot henne. Kast ham ut sier jeg!!
☆☆☆ Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Ikke for alt i verden. Det finnes ting man overhode ikke gjør..
LuksusLiv Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Her er det nulltoleranse for utroskap. Dypper han kuken i andre er det over og ut for godt!
It's all about me Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Her er ikke alt svart eller hvitt. Svaret kommer helt ann på omstendigheten rundt. Har det skjedd en gang eller gjenntok det seg? Fortalte han det selv eller ble han ferska? Var det tilfeldig eller planlagt? Kunne ha klart tilgi om det var en gang og han fortalte det selv, men ting ville nok aldri blitt helt som før mellom oss.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Her er ikke alt svart eller hvitt. Svaret kommer helt ann på omstendigheten rundt. Har det skjedd en gang eller gjenntok det seg? Fortalte han det selv eller ble han ferska? Var det tilfeldig eller planlagt? Kunne ha klart tilgi om det var en gang og han fortalte det selv, men ting ville nok aldri blitt helt som før mellom oss. Det har vel skjedd 4-5 ganger, og hun oppdaget det ved å tilfeldig lese en sms som kom til hans mobil da hun lånte mobilen for å sjekke nettbanken. Og hans unnskyldning da var at hun "forfalte" en god del i forhold til modellkropp og sminket ansikt hun hadde hver dag før graviditeten, og at han ikke klarte å motstå hans pene kollega. HI
lille-my-april Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Det hadde ikke jeg tilgitt i alle fall. Men folk er forskjellige...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Jeg hadde ikke "kastet ut" mannen om han hadde hatt en one-night og fortalt det til meg, det hadde jeg kunnet tilgi selv om det nok hadde ødelagt noe i forholdet etterpå. Hadde han hatt et forhold til en annen over tid, løyet til meg for å besøke henne osv hadde jeg hatt store problemer med å tilgi. Men selv der kan jeg ikke si 100% hva jeg hadde gjort. Hadde han ønsket meg tilbake istedenfor å bli sammen med elskerinnen hadde det vel vært en grunn til det også? Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden, og selv den beste kan bli fristet til å teste det ut engang det bobler i blodet...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 Min gode venninne har nettopp oppdaget at hennes mann og far til deres 3 felles barn har hatt seg noen knull på si. Hun prøver å unnskylde ham for alt i verden, mens jeg sier at hun må åpne øynene sine og se at han IKKE elsker henne, når han holder på slik. Hva hadde dere gjort? jeg hadde ikke gått fra en mann jeg hadde tre barn med. ikke for litt sex ihvertfall. barna trenger pappan sin og familien sin. men hadde han gitt f.. i barna, meg og hjemmet og vært en dårlig far. da hadde jeg dratt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 Min gode venninne har nettopp oppdaget at hennes mann og far til deres 3 felles barn har hatt seg noen knull på si. Hun prøver å unnskylde ham for alt i verden, mens jeg sier at hun må åpne øynene sine og se at han IKKE elsker henne, når han holder på slik. Hva hadde dere gjort? jeg hadde ikke gått fra en mann jeg hadde tre barn med. ikke for litt sex ihvertfall. barna trenger pappan sin og familien sin. men hadde han gitt f.. i barna, meg og hjemmet og vært en dårlig far. da hadde jeg dratt. Så du anser ikke sex som noe intimt mellom to personer? Og gjelder det også deg, at DU kan gå og pule hvem du vil og mannen må godta det? Så du hadde bare latt ham holde på og fortsette å ha sex med andre? Barna trenger, bortsett fra å ha pappaen sin der, å se at et NORMALT forhold innebærer at folk er trofast mot hverandre og ikke behandler hverandre som dritt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 ....men å skylde på kona si, at hun har forfalt. DET er lavmål det!! Fy så sint jeg ble nå
It's all about me Skrevet 13. mars 2012 #15 Skrevet 13. mars 2012 Her er ikke alt svart eller hvitt. Svaret kommer helt ann på omstendigheten rundt. Har det skjedd en gang eller gjenntok det seg? Fortalte han det selv eller ble han ferska? Var det tilfeldig eller planlagt? Kunne ha klart tilgi om det var en gang og han fortalte det selv, men ting ville nok aldri blitt helt som før mellom oss. Det har vel skjedd 4-5 ganger, og hun oppdaget det ved å tilfeldig lese en sms som kom til hans mobil da hun lånte mobilen for å sjekke nettbanken. Og hans unnskyldning da var at hun "forfalte" en god del i forhold til modellkropp og sminket ansikt hun hadde hver dag før graviditeten, og at han ikke klarte å motstå hans pene kollega. HI Da er det utilgivelig og finnes ingen unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #16 Skrevet 13. mars 2012 Min gode venninne har nettopp oppdaget at hennes mann og far til deres 3 felles barn har hatt seg noen knull på si. Hun prøver å unnskylde ham for alt i verden, mens jeg sier at hun må åpne øynene sine og se at han IKKE elsker henne, når han holder på slik. Hva hadde dere gjort? jeg hadde ikke gått fra en mann jeg hadde tre barn med. ikke for litt sex ihvertfall. barna trenger pappan sin og familien sin. men hadde han gitt f.. i barna, meg og hjemmet og vært en dårlig far. da hadde jeg dratt. Så du anser ikke sex som noe intimt mellom to personer? Og gjelder det også deg, at DU kan gå og pule hvem du vil og mannen må godta det? Så du hadde bare latt ham holde på og fortsette å ha sex med andre? Barna trenger, bortsett fra å ha pappaen sin der, å se at et NORMALT forhold innebærer at folk er trofast mot hverandre og ikke behandler hverandre som dritt. jeg kunne levd med at vi hadde et åpent forhold ja, men jeg hadde satt pris på om han tok det opp og spurte om tilatelse fremfor tilgivelse.. alt det vi har sammen er langt dypere og viktere en sex.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #17 Skrevet 13. mars 2012 OM man tar en mann tilbake etter utroskap kommer helt an på en rekke ting. Men i dette tilfellet skylder drittsekken faktisk på sin kone for at han måtte dyppe kjøttfløyta si i noe annet, og DET er usmakelig og utilgivelig.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #18 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har sagt klart ifra til min mann at om han vil forlate meg så blir det med alle fire barna, jeg sitter ikke igjen her "oppbrukt" og alenemor til fire. Da er det i tilfelle han som blir alenefar til fire små, også kan han begynne lete etter en kvinne som vil ta over min travle jobb i denne familien Han kommer aldri til å være utro eller gå fra meg, han har alt å tape og ingenting å vinne, hehe. Men seriøst, jeg hadde ikke gitt opp mannen min uten videre, hadde han tatt et dårlig valg, angret og oppriktig vært lei seg hadde jeg kunnet leve med det. Men det finnes selvfølgelig grenser, hadde han som beskrevet her skyldt på meg for sin utroskap, da hadde jeg blitt farlig sinna!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #19 Skrevet 13. mars 2012 Jeg har blitt bedratt på det groveste av eksen, og har hele livet hatt lav selvtillit i forhold til utseende. Hadde min nåværende samboer vært utro mot meg, så hadde det faktisk vært uutholdelig. Om jeg tilga og tok ham tilbake, så hadde jeg hver dag i resten av mitt liv lurt på om det var meg det var noe feil med siden samtlige av de jeg elsket har vært utro.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. mars 2012 #20 Skrevet 13. mars 2012 Det vet jeg ikke. Rett og slett. Enkelte ting er det umulig å si 100% før man sitter i situasjonen. Men jeg tror ikke det, nei..
Gjøkeredet③ Skrevet 13. mars 2012 #21 Skrevet 13. mars 2012 I dette spesifikke tilfellet, hvor din venninne faktisk nettopp har gått gravid med hans barn, og ikke minst født hans barn og nummer 3 på toppen av det hele. Så tror jeg det hadde blitt veldig vanskelig å tilgi. Det bare går virkelig ikke an å skylde på at hun har forfalt og gått i joggis over en periode etter at hun har født og er i barseltid. Det er så respektløst som du får det i min verden. Hva ikke hun har "ofret" for han, så er dette takka?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #22 Skrevet 13. mars 2012 han som er far til mitt barn var utro mot meg og dyppet pinnen sin i noen andre som også resulterte i graviditet. Jeg dumpet han og er så glad hvis ikke hadde jeg satt der og tenkt hele tiden om jeg ikke var godt nok, når er neste gang, hver gang han hadde vært ute uten meg så hadde jeg trodd han hadde dratt til noen andre. Så aldri i verden hadde jeg akseptert utroskap!!
:) liris Skrevet 13. mars 2012 #23 Skrevet 13. mars 2012 Det kan da være mange grunner til utroskap.. og ikke nødvendigvis ha noe med at han ikke lenger elsker henne. Det er ikke alltid så sort/hvitt. Det som blir viktig er vel hvorvidt man kan, vil, ønsker, klarer å leve sammen fordet.. eller om man skal ta tak i saken og slutte utroskapen eller avslutte forholdet.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #24 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er som venninnen din. Blitt utstatt for en utro samboer fra jeg var 3 mnder på vei. Jeg har hatt min mistanke, men en som har nekta. Til jeg fant det ut selv for snart 2 mnder siden. Barnet vårt er nr 2, og er nå 4mnder. Skikkelig koselig... Men hadde han ønsket, hadde jeg nok tatt han tilbake. Hvorfor kan jeg ikke svare på. Men det skal virkelig sies at jeg føler meg så nedtråkka i søla som det går an. Det er så respektløst og uverdig som det går an. Jeg har grått mine tårer. Vi har til og med søkt oss råd hos famlievernskontoret for å klare å komme oss gjennom. Han fortsetter der han har vært nå det siste året. Så hun vant over familien hans. Men ungene får han ikke. De har jeg ikke satt til verden for at andre skal kose seg og leke familie med. Han får dagsamvær i hjemmet deres. Og ja han har godtatt det selv.. Utrolig at folk gjør noe sånt mot andre.. fatter det faktisk ikke. Og går DU som leser dette, rundt å ha følelser for en annen, stopp og tenk deg opp, gjør slutt der du er først. er det virkelig verdt å bedra både partner og barn???? Man føler seg virkelig verdt null etter noe slik..
Gjest ronja røverdatter Skrevet 13. mars 2012 #25 Skrevet 13. mars 2012 Det er umulig å svare på hva jeg ville ha gjort før jeg ev. er oppi det selv. Men for deg som venninne burde det være totalt uinteressant hvordan alle andre ville ha reagert og hva alle andre ville ha gjort eller ikke. Din jobb som venninne er å støtte henne i hennes valg, og i alle fall ikke fortelle henne at han ikke elsker henne, for det vet du ingenting om. Om ikke han selv har fortalt deg at han ikke gjør det. Hadde min venninne fortalt meg at min mann ikke elsket meg fordi han har vært utro, ville jeg ha sparket ut henne først og så fikk jeg nå se om mannen ble neste man ut eller ikke. Så lenge det ikke dreier seg om mishandling eller andre farlige ting, bør vi støtte våre venner i det valget de tar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå