Gjest Ziva Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Varierer litt. Karbonader, speilegg og stekte poteter. Karbonader, brunsaus, gulrøtter og kokte poteter. Karbonader, stekt løk og champignon og potetmos. Karbonader og potetmos. Karbonader, stekt løk og champignon og brødskiver.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Grønne erter, mandelpoteter og god, brun sjysaus.
☆☆☆ Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Slår meg at jeg faktisk ikke har hatt karbonade til middag siden jeg flyttet hjemmefra. Hjemme var det brødskive, karbonade og speilegg på travle dager. Tok vel skrekken til slutt..
førti Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Hvis du blander rå bokmål i små buketter med ananas og ørlite pisket kremfløte uten sukker så passer det godt til karbonade og poteter. Settes kaldt før servering.
kroi Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Stekt løk, grønnsaksblanding med erter, sukkererter, brokkoli og aspargesbønner (findus), fløtesaus (koker ut smaken fra stekepanna og tilsetter litt sojasaus, salt og pepper).
salt_fisk Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Her har vi hjemmelaget potetstappe (den litt grove varianten), med stekt asparges og aioli til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå