Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Håper alle gjør seg klare for den store dagen i morgen. 1 mnd etter valentinesday kommer herrenes dag, nemlig biff & blowjobday. Da er det bare å finne frem de beste husmoregenskapene og steike biffen og gå ned på kne
G05+2spirer2012 Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Jeg flirte meg ihjel når jeg leste artikkelen,sendte den til typen å sa kjipt for han at jeg ikke fikk noe på valentine dagen:)
G05+2spirer2012 Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Får ikke lime inn link fra telefon,men ligger på side3.no
Nummer tre <3 Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 http://www.side3.no/m/?articleId=3354855
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Jeg fikk ikke en valentins dag så da slepper jeg iallefall
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 No fikk eg løst på biff. Når det gjeld bj så hadd det ikke vært av veien hvis min kjære gjor det tilsvarende.
Nummer tre <3 Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Jeg fikk ikke en valentins dag så da slepper jeg iallefall Samme her... Og det skal han gjøres oppmerksom på...
Gutt 08+juli bonus Skrevet 14. mars 2012 #11 Skrevet 14. mars 2012 Klart mennene også skal føle seg litt ekstra spesiell! Nå skal det sies at jeg heller ikke fikk gaver og blomster etc på valentinsdagen, men det bryr jeg meg ikke om! Dette er morsomt å ikke minst noe som visse menn liker! Synes at alt i dag er så fokusert på å kjøpe kjøpe!' Er takknemlig for det jeg har jeg å krever ikke at mannen skal kjøpe noe AKKURAT på disse dagene handelstanden gnir seg i hendene! Vi har våres egne spesielle dager vi setter pris på hverandre så ser ikke poenget i å være så ego å si: Nei jeg fikk ikke, da får heller ikke du!! Tenk så blir det biff måltid med mannen med "dessert" etterpå ikveld:))
Nummer tre <3 Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Klart mennene også skal føle seg litt ekstra spesiell! Nå skal det sies at jeg heller ikke fikk gaver og blomster etc på valentinsdagen, men det bryr jeg meg ikke om! Dette er morsomt å ikke minst noe som visse menn liker! Synes at alt i dag er så fokusert på å kjøpe kjøpe!' Er takknemlig for det jeg har jeg å krever ikke at mannen skal kjøpe noe AKKURAT på disse dagene handelstanden gnir seg i hendene! Vi har våres egne spesielle dager vi setter pris på hverandre så ser ikke poenget i å være så ego å si: Nei jeg fikk ikke, da får heller ikke du!! Tenk så blir det biff måltid med mannen med "dessert" etterpå ikveld:)) Går ikke på det at han absolutt må kjøpe noe men med min ekstremt uromantiske mann hadde det vært hyggelig ihvertfall EN gang i året at han var det. Hadde blitt glad bare for et hjemmelaget kort/at han lagde middagen/tilbød seg å gjøre noe hjemme. Whatever liksom bare litt ekstra oppmerksomhet, men han husker jo ikke dagen engang så det hjelper jo ikke uansett Jeg gjør romantiske ting for han rett som det er så jeg kommer til å ha det litt morsomt med han i dag at han IKKE får hverken biff eller BJ.. Kanskje det motiverer han til neste Valentines day!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 Hadde blitt glad bare jeg fikk et "morrabrød" på valentines day.....
nurkisimaven Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 Hadde gjerne gitt bj. men han er på kuuuuurs:-P
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #15 Skrevet 14. mars 2012 Han prøvde seg med den der, men jeg minte han pent på valentines day og ba han huske den neste år
Gjest mich88 Skrevet 15. mars 2012 #16 Skrevet 15. mars 2012 hehe ja, vart ikkje biff her då Men litt kos vart det Synst det berre var artig med den dagen der eg
MrsMilla Skrevet 15. mars 2012 #17 Skrevet 15. mars 2012 Haha fantastisk dag. Mannen min nevnte den forresten i går :-) Så den husket visst han hehe... Ble nok ikke biff, middagen var spikret fra før, så vi får ta noe godt i helga istedet. Det andre hørtes jo kanskje ikke så dumt ut heller, men det blir bare som forspill - dæven jeg vil jo være med på godsakene hehehe Synd vi var for slitne begge to når ungene endelig kom seg i seng....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå