Gå til innhold

Hvordan feiret dere 2 årsdagen...? samme som skravle!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt fyller 2 år og skal feire det i påsken.

Jeg har invitert barna i barselgruppa som vi har mye med å gjøre og prøve å få en så kjekk feiring som mulig! :)

Jeg skal servere sjokoladekake, fruktfromasjkake, muffins og gele i plastkrus med vaniljesaus på toppen.

Dette blir det første barneselskapet for både henne og meg.

Så spørsmålet: Har dere tips eller idèr som kan komme godt med til et vellykket selskap for 2åringer ?

Hvordan har dere feiret barnebursdager for 2åringer?

Jeg er alenemor, så jeg står for alt! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss feirer vi alle barna i bareselgruppa over ett. Vi leier et barnehagelokale, og alle foreldreparene tar med noe hver, feks oppkutta frukt, en kake, pølser og brød osv. Til slutt har vi en pakketrekning, der alle barna får trekke en lapp på en gave. Også leker de sammen i barnehagens lakeplass en halvannen til to timer, så drar vi hjem. Hjemme var vi voksenbursdag med besteforeldre, tanter, onkler osv.

Skrevet

Vi hadde ikke barneselskap for jenta vår, men feirer med familie to ganger. Først hos min familie da vi varpå besøk en uke før dagen, og så på hytta med svigerfamilien på dagen hennes. Hun var veldig klar over at hun hadde bursdag, og hadde hatt en liten feiring i bhg. Vi hadde sunget hurra for det, og den sang hun fra hun stod opp på dagen sin og flere dager etterpå :)

Vi hadde suppe og pannekaker til middag, og kakeog vafler etterpå. Å blåse ut lys varveldig gøy , men ikkeå spise kaka, barna nøyde seg med vafler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...