Gjest Miryks Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Hva ser du på som en tynn, slank eller lubben kropp? Mener dere at tynn og slank er det samme? Endret 13. mars 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Hva ser du på som en tynn, slank eller lubben kropp? Mener dere at tynn og slank er det samme? Tynn er kropp uten former, slank har former.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Dessuten så er det litt sånn at dersom du ikke har anlegg for å være tynn, men slanker deg tynn, så er det ikke pent å være tynn.. Sorry! Tynn er bare pent på de som er det naturlig. Slank er fint på alle;)
Blabb00 Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Er man tynn så er man så tynn at beina stikker ut.. Er man slank er man "normal" og ikke har noe ekstra til overs.. å er man lubben har man litt ekstra på rumpa, lårene og magen.. å jeg mener ikke at tynn og slank er det samme..
Gjest thricane Skrevet 13. mars 2012 #5 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er 172 høy. Når jeg veide 57 kg, var jeg tynn. Når jeg veide 62 kg, var jeg slank. Nå veier jeg mellom 68-70 kg og har en bulk her og der, vil kalle det ganske normalt. Når jeg veide 74 kg, da var jeg lubben.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #6 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er 172 høy. Når jeg veide 57 kg, var jeg tynn. Når jeg veide 62 kg, var jeg slank. Nå veier jeg mellom 68-70 kg og har en bulk her og der, vil kalle det ganske normalt. Når jeg veide 74 kg, da var jeg lubben. He he det er ikke lett, ser du.. For når jeg veide 57 kg var jeg tynn, når jeg veier 62 kg er jeg slank når jeg veier 68-70 kg sånn som nå, så er jeg litt lubben og den gangen jeg veide 74 kg var jeg litt mer enn lubben... og jeg er 1.63 høy...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #7 Skrevet 13. mars 2012 Da jeg veide 54 kg var jeg tynn/mager (ikke pent) Da jeg var 58 kg var jeg slank Da jeg var 65 kg var jeg ganske normal, men med litt bollemage og litt ekstra polstring Da jeg veide 70 kg følte jeg med lubben Nå er jeg 80 kg og direkte overvektig! Jeg er 174 cm. Når du er tynn stikker kragebena ut, knærne er det tykkeste punktet på bena og det er ikke særlig pent. Når du er slank har du en kropp som ikke tyter, det blir ikke valker over buksen o.l. Når du er lubben er du kanskje str 40/42 med en bulk over bukselinningen.
Gjest Miryks Skrevet 13. mars 2012 #8 Skrevet 13. mars 2012 Om en er str 40-42 og defineres som lubben kommer vel an på hvor høy en er, kroppsbygning osv. Jeg kommer neppe ned i noe mindre enn 40 når jeg kommer så langt, pga puppene mine og jeg er grovt bygget.
cheni Skrevet 13. mars 2012 #9 Skrevet 13. mars 2012 Midt i mellom slank og lubben. Har en bmi på 23, og det er egentlig der jeg trives
cheni Skrevet 13. mars 2012 #10 Skrevet 13. mars 2012 Midt i mellom slank og lubben. Har en bmi på 23, og det er egentlig der jeg trives Ops, misforstod innlegget... Tynn så er det sånn at bein som ikke skal synes gjør det. Slank så er man ganske tynn, men ser sunn ut. Lubben så har man gjerne bilringer på ryggen ved bh-stroppene, og litt bollemage. Tror ikke det har så mye med klesstørrelse å gjøre, mange som bruker large er slanke...
salt_fisk Skrevet 13. mars 2012 #11 Skrevet 13. mars 2012 Er 163, da jeg veide 55 vil jeg si jeg var slank, da jeg veide 65 ble jeg heller litt mer lubben. Utrolig hvilken forskjell bare ti kilo utgjorde. Så derfor holdt jeg meg alltid vippende på 59/60kg, da var jeg normal men likevel slank :-) Nå er jeg forøvrig gravid og veier 68 x-)
Gjest Miryks Skrevet 13. mars 2012 #12 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Når jeg veide 63 kg, så synes jeg at jeg så sexeh ut. 63-65 kg er målet mitt, tror ikke jeg vil være slankere enn det. Jeg vil ha litt former (o: I følge bmi så skal jeg veie mellom 44-55 kg. Men DET går aldri. Da blir jeg å se syk ut..! Endret 13. mars 2012 av Miryks
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #13 Skrevet 13. mars 2012 Da jeg veide 54 kg var jeg tynn/mager (ikke pent) Da jeg var 58 kg var jeg slank Da jeg var 65 kg var jeg ganske normal, men med litt bollemage og litt ekstra polstring Da jeg veide 70 kg følte jeg med lubben Nå er jeg 80 kg og direkte overvektig! Jeg er 174 cm. Når du er tynn stikker kragebena ut, knærne er det tykkeste punktet på bena og det er ikke særlig pent. Når du er slank har du en kropp som ikke tyter, det blir ikke valker over buksen o.l. Når du er lubben er du kanskje str 40/42 med en bulk over bukselinningen. Jeg synes du er mager når kragebeina stikker ut og knærne er det tykkeste punktet på beina...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #14 Skrevet 13. mars 2012 Jeg er 162. Da jeg veide 46 kg var jeg tynn (bmi 17.5). Ribbena og brystbeina viste. Ryggraden stakk ut. Hoftebeina stakk ut. Det var en stor glipp mellom lårene mine og knærne var knoklete. Hendene og hodet var for stort for resten av kroppen. Da jeg veide 80 kg etter fødsel var jeg tjukk (bmi 30.4). Hodet mitt var trillrundt, armene var lubne, lårene og rompa var tjukke og magen stakk ut. Omtrent like "lekker" som da jeg var for tynn. Nå veier jeg 55 kg (bmi 20.9). Jeg har former, men ikke for mange av dem. Jeg har rumpe, pupper og lår, men i moderate former. Midja er smal, magen stikker ikke ut. Kragebeinet synes hele tiden og ribbeina og hoftebeina synes når jeg ligger. Nå er jeg slank og slik er jeg finest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå