Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 For min egen del er jeg helt kjørt under mensen, trøtt som bare f, blør spm en gris og smertehelvete.. Liker ikke at jeg aldri får trent noe den uka.. Det er på en måte alltid den uka som ødelegger og gjør at jeg faller fra trening. -Ja jeg sliter med å trene, bruker laaaang tid på å komme i gang. Hvordan gjøre dere det? Ikke særlig festlig å dusje offentlig under mens (bruker self tampong) men er så redd noe skjer... Råd jenter?
LuksusLiv Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Jeg blør også som en gris når jeg har mensen, spesielt de to første dagene. Første døgnet har jeg så store smerter at jeg må ta paralgin forte for å fungere, men jeg drar allikevel på trening. Sist jeg fikk mensen tok jeg smertestillende ca 1 time før jeg dro, hadde fortsatt vondt, men smertene forsvant når jeg løp på mølla. Straks jeg var ferdig å trene kom smertene tilbake. Dusje gjør jeg uansett hjemme. Anbefaler deg å prøve å presse deg til å trene litt selv om du har mensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå