Vinterbby2015 Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Barnet mitt fyller 2 år og skal feire det i påsken. Jeg har invitert barna i barselgruppa som vi har mye med å gjøre og prøve å få en så kjekk feiring som mulig! Jeg skal servere sjokoladekake, fruktfromasjkake, muffins og gele i plastkrus med vaniljesaus på toppen. Dette blir det første barneselskapet for både henne og meg. Så spørsmålet: Har dere tips eller idèr som kan komme godt med til et vellykket selskap for 2åringer ? Hvordan har dere feiret barnebursdager for 2åringer? Jeg er alenemor, så jeg står for alt!
It's all about me Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Det en på bare 2 aller helst vil er å leke og spise kake, så noe stort mer trenger du ikke gjøre. Vi har ikke gjort noe mer på 2-årsdagene og de var suksess begge to. Tredjemann får om kort tid samme opplegget.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Til 2-års dagen har jeg bare invitert nærmeste familie og spist kaker Det er ikke så vanlig å ha barneselskap til så små, men dere får det sikkert kjempekoselig. Ikke stress med noe opplegg utover å spise kake og leke, det er det eneste ungene har lyst til.
♥Nemi♥ Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Her er det vanlig:) Hun har noen nære venner, som har vært der i fra begynnelsen av. Så Vi hadde barneselskap og voksenselskap.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Vi hadde både familieselskap og et barneselskap med mine venner og deres barn (de er alle ganske jevngamle). Pølser, is og gele er must her i gården. Så bør det jo være kake også, men her er det som regel de voksne som står for kakespisingen. Ville ikke ha laget noe særlig planer. Ungene er som regel fornøyd med å spise noe godt og leke sammen!
Vinterbby2015 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2012 Takker for svar Da blir det et enkelt selskap! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå