Gå til innhold

Hvis jeg takker nei til 1 plass på bhg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..kommer jeg da automatisk på venteliste på bhg nr 2? Har fått mail idag om plass fra høsten av, men jeg tror ikke det er riktig bhg for småen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har fått plass på førstevalget tror jeg ikke du kommer til å stå på venteliste mer hvis du takker nei... Ta kontakt med kommunen...

Skrevet

I kommunen min er det slik at hvis man takker nei til en plass, så sier man samtidig fra seg alle rettigheter og vil da stille aller bakerst i køa... Men ring kommunen din du og hør etter. :)

Skrevet

Her i Bergen faller du ut av ventelisten dersom du takker nei til 1. plassen. Da må du søke helt på nytt igjen.

Får man tilbud om 2. og 3. plassen, kan man velge å takke ja eller nei - og da uansett velge om man fortsatt vil stå på ventelisten.

Så da tror jeg at jeg ville takket ja, og heller i tillegg søke den du ønsker. Men, undersøk med kommunen din du :-)

Skrevet

Det går an å søke på ny selvom man har takket ja altså, får håpe det gjelder her på Askøy også da! :) Har tenkt å ta en tlf imorgen :)

Takk for svar!

Skrevet

Hei. Du kan takke ja og deretter søke om overflytning, så får du det om det blir en plass ledig på 2. valgsbarnehagen:-)

Skrevet

Hvordan søker jeg om overflyttning? Snakket med kommunen idag, og hun sa også at jeg kunne søke, men hvordan jeg skulle gjøre det var hun ikke så behjelpelig med. Har prøvd å finne det ut inne på barnehagesiden i kommunen, men det står ingenting om det...

Har i hvert fall takket ja til plassen:)

Arh... er så vanskelig å være førstegangs...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...