Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 En bekjent av meg ble sur på meg istad for jeg spurte om jeg kunne få nr til samboeren hennes fordi jeg lurte på noe ang. bilen vår. Samboeren hennes driver å får tak i deler til bilen om vi trenger og jeg hadde et spørsmål til han ang. det. Ho ble sur når jeg spurte om det, men ga det til meg uten å protestere, men ho spurte og gravde massevis. Ho var også irritert for at jeg ble med opp til dem på lørdag når mannen min skulle opp dit en tur for ho var ikke hjemme og ho likte ikke at jeg var der ho ikke var der. WHAT? Samboeren hennes er tydeligvis kjent for å ikke alltid fortelle sannheten, men er da ikke noe å bli sur på meg for. Jeg hadde ikke gjort noe galt
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Haha! Slett ikke noe ukjent fenomen. Jeg "låner" mannen til en venninne som "spinningpartner". Reiser som regel alltid på trening sammen. Gjett om vi får mangen blikk (bor på et lite sted) Men, heldigvis bryr ikke bestevenninnen min (eller mannen min) noe. Stoler på oss selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Er det ikke åpenbart at hun ikke stoler på mannen sin. Hun er sjalu og redd for forholdet sitt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Men skjønner ikke hvorfor ho blir redd for at jeg skal gjøre noe. Jeg er lykkelig gift med mannen min og det vet ho veldig godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå