LilleMalin♀♂♂ Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Vesla mi har hatt de et halvt år/et år nå og vi har prøvd litt forskjelling. Jeg har hørt at Inotyol skal være bra, men i går dynket jeg en oppklippet mesoftbit med eplesidereddik og la den inni et plaster på hver av de største molluskene. Dette sov hun med over natten og jammen ser det ikke bedre ut allerede! Det lukter ikke godt, men det tåler hun greit. Ville dele dette i tilfelle noen andre trenger tips:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Vesla mi har hatt de et halvt år/et år nå og vi har prøvd litt forskjelling. Jeg har hørt at Inotyol skal være bra, men i går dynket jeg en oppklippet mesoftbit med eplesidereddik og la den inni et plaster på hver av de største molluskene. Dette sov hun med over natten og jammen ser det ikke bedre ut allerede! Det lukter ikke godt, men det tåler hun greit. Ville dele dette i tilfelle noen andre trenger tips:) Det eneste som funket hos oss var faktisk å klemme dem ut, rense godt etterpå og smøre på anti-spot gel fra apoteket. Fikk råd fra legen om å la dem være, men ingenting fungerte før jeg klemte dem ut. Ingen arr eller noe i dag.
WildPrincess Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Her hadde hun det vel i et til to år... så gikk det over
sveis Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 (endret) Dette funket hos oss: http://www.urtesente...nt-garden-barn- Naturprodukt i tablettform (med jordbærsmak på den for barn). Tok det sammen med omega 3, og jammen var molluskene helt borte på 3 uker. Mer info: http://www.avant-garden.no/ Vi også prøvde Inotyol en periode først uten at vi så noen forandring. Avant Garden tok også knekken på fotvorter på et annet familiemedlem. Det var i den forbindelse jeg kom på å prøve det mot molluskene til minstebarnet, ettersom begge deler er virus. Anbefales på det sterkestse! Endret 13. mars 2012 av sveis
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 her ble de tilslutt borte da jeg klemte dem ut. Da hadde hun hatt dem kjempelenge og klødde masse på dem så de blødde og det ble eksem rundt dem. Prøvde alle slags salver og råd, men ingenting hjalp. Så begynte jeg å klemme ut 2 stk hver kveld (måtte overtale/tvinge snuppa litt). Det hjalp, de kom ikke tilbake. Var kvitt dem alle i løpet av cirka 10 dager! Viktig å rense godt og vaske hender etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå