Ooops I did it AGAIN Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Nå har snuppa (og toåringen) mer eller mindre holdt meg våken hver natt over en periode. Sykdom og tenner vekker dem hele tiden. Får Max en time sammenhengende søvn. Må være oppe med mellomste på dagtid. (har bare delvis barnehage) Og jeg er SLITEN! kjenner tålmodigheten er på et bunnivå, tårer spruter om noen sier BØ til meg. Mannen min har jobbet mye siste tiden, både kvelder og nattevakter og har vært på tur i helga. Nei, nå legger jeg meg ned og sover på sofaen, for nå sovnet snuppa i vogna si:-) En smule frustrert her:(
Ooops I did it AGAIN Skrevet 13. mars 2012 Forfatter #2 Skrevet 13. mars 2012 og der våknet hun...av hoste :S
abella Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Skjønner deg godt! Vi har også hatt mange og lange runder med sykdom her hos oss og det har vært kjempeslitsomt. Både mannen og jeg har ligget rett ut og vært helt ødelagte. Og når man da i tillegg har en syk toåring som er hjemme fra bhg og bare sutrer og en syk baby som våkner hele natta, da lurer man på hvordan man skal klare å holde ut... Her ble også den ene sykdomsperioden avløst av en annen og vi holdt på en hel måned. Sykehusinnleggelse med babyen i ei uke og hele søvnmønsteret hennes er helt ødelagt etter alt dette. Vi holder på å stable oss på beina nå, den verste perioden er over. Men det er så utrolig utmattende når det stormer som verst. Kan bare håpe det går over for dere også snart. Jeg vet godt hvordan du har det. Trøsteklem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå