Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Tror det er mange uføretrygda i nabolaget her. Er fult liv hele dagen og det er alltid en hel haug med folk hjemme Hihi Blir ikke noe problem med å bli kjent med naboene hvertfall
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Det fins en mulighet for at de jobber turnus, at de er studenter, at de er arbeidsledige el. Uføretrygd er ikke den eneste grunnen til at folk er hjemme på dagtid
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Sånn er det her i nabolaget og.. Tror det er hvertfall 1 hjemme i hvert hus. Dette er et nytt byggefelt med par i etableringsfasen, så ganske mange er hjemme i mamma\pappa permisjon, andre igjen er studenter eller jobber turnus. Litt spesielt da.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Her i nabolaget er det også veldig mange hjemme, men de fleste er pensjonister eller jobber turnus. 1: har familiebedrift, de jobber litt omhverandre men som oftes er en alltid hjemme. 2: mann har 9-16 jobb mens kone jobber turnus 3: to pensjonister 4: nyinnflyttede så vet ikke hva de gjør 5 oss, 2 stk i turnus. Min mann er alltid hjemme på dagtid siden han bare jobber natt. Akkurat nå er vi begge hjemme, men jeg skal på jobb snart. 6: en i mamma permisjon go mann som jobber på båt. 2 uker borte og 4 uker hjemme. 7: begge har dagjobber 8: pensjonist 9: mann har egen bedrift og jobber veldig mye. Hjemmeværende kone, men tror hun tar seg av mye av papirarbeidet til mannen. 10: kone har en liten dagjobb noen timer, men ikke vanlig fulltid. Mannen er jeg veldig usikker på om jobber eller ei, ser han ganske mye hjemme. 11: mann i vanlig dag jobb og kone som jobber turnus 12: En mann som jeg tror er uføre. To barn som begge jobber turnus i hus. Lenger bort i gata er det også en god blanding. Sjeldent jeg er alene i hagen på dagtid for å si det slik, det yrer av liv rundt her av små og store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå