Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Har barn fra før og har aldri vært borti lignende. Kanskje det er normalt? Jeg må ikke stå opp på natten for å tisse og på dagen tisser jeg hver gang jeg må på do med nr to.. Det er ofte! Alt fra tre til seks ganger om dagen . Har ikke hard mage og ikke løs, heller en mellomting. Skjønner ikke hvorfor jeg må så ofte, kanskje babyen presser på? Noen andre som har det slik? Er litt plagsomt og jeg begynner å bli sår bak..
lille-my-april Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Jeg må opp å tisse om natten i alle fall. Og jeg sitter sikkert på do nesten en gang i timen utover dagen. Nr.2 kan være ganske ekstremt her også. Vil vel si det er minimum 3 ganger til dagen, og ofte mer. Er heller ikke løs eller hard i magen... Er i uke 35.. Og det har vært sånn en god stund..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Har barn fra før og har aldri vært borti lignende. Kanskje det er normalt? Jeg må ikke stå opp på natten for å tisse og på dagen tisser jeg hver gang jeg må på do med nr to.. Det er ofte! Alt fra tre til seks ganger om dagen . Har ikke hard mage og ikke løs, heller en mellomting. Skjønner ikke hvorfor jeg må så ofte, kanskje babyen presser på? Noen andre som har det slik? Er litt plagsomt og jeg begynner å bli sår bak.. Har det akkurat likedan, og startet i uke 35/36 (er 37nå)... Tenker at liten plass og modning imot fødsel spiller en rolle. Er ikke mye "lagringskapasitet" i tarmene lenger med en 3kg baby som romsterer hehe. Ang sårhet, tørk deg f.eks med "kleenex" -de er myke og gode
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå