Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Vi har hatt reima til nå, men vil se om det er andre dresser som duger?
It's all about me Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Blandt vår/høst-dresser er HH suveren. Jeg har tre barn og disse dressene kan gå i arv til alle tre og videre til andre barn i familien. Har aldri blitt utslitt eller sett slitte ut. Vinterdresser sliter de som alle andre, så er ikke veldig rolige og forsiktige barn, dressene er rett og slett fanomenale )
Kaffemocca Skrevet 13. mars 2012 #4 Skrevet 13. mars 2012 Jeg slenger meg på HH jeg og:-) har aldri hatt mer slitesterke dresser! Har gått i arv til en haug med unger:-) Obs fører vel HH tror jeg, ellers sportsbutikker?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 men de var ikke så veldig fine.. jenteutgaven ja, som alltid, men gutteutgaven var veldig kjedelig i HH.... jeg syns de må være LITT fine også, i tillegg til god kvalitet.... Andre forlslag?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 men de var ikke så veldig fine.. jenteutgaven ja, som alltid, men gutteutgaven var veldig kjedelig i HH.... jeg syns de må være LITT fine også, i tillegg til god kvalitet.... Andre forlslag? Jeg kjøpte noen fra name it i fjor høst. Vet ikke helt kvaliteten da, for ungene rakk ikke bruke dem så mye...
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 Like Polarn O pyret sine dresser. Fine er de i år også! (enkle ensfargede i rød eller blå)
Love my kidz Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 men de var ikke så veldig fine.. jenteutgaven ja, som alltid, men gutteutgaven var veldig kjedelig i HH.... jeg syns de må være LITT fine også, i tillegg til god kvalitet.... Andre forlslag? Hvorfor er utseende så viktig? Jeg kan ikke skjønne at det er viktig på en utedress som man leker i? Jeg driter i hvordan utedressen ser ut, bare den er bra. På jakke er jeg derimot litt mer nøye. Sånn jakke som man har på seg på besøk, butikk, kino osv.. Denne vinteren har gutten brukt HH, en som har gått i arv fra en nevø av meg. Super kvalitet! I fjor hadde han best i test-vinneren fra Europris. året før det best i test-vinneren fra OBS. Husker ikke merkene, for jeg er ikke opptatt av merker.
Edelweis Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har hatt reflex sine parkdresser til mine to jenter. den første var jeg ikke fornøyd med, men den jeg kjøpte til eldste i fjor er kjempe bra. ikke så kostbar heller =)
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Liker både Reflex og Skogstad sine dresser
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Jeg har kjøpt europris sin vårdress. Helt fin den. Ser ingen grunn til å legge så alt for mye penger i en vårdress, den blir ikke brukt så mye som vinterdressen. Jeg jobber i barnehage og er veldig kritisk til vinterdresser, der må det være litt kvalitet, men de fleste vårdresser holder mål så lenge de er tynne og gode å bevege seg i.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2012 #13 Skrevet 14. mars 2012 Det er ikke SÅ viktig, men litt viktig at de er fine skrev jeg Og hvorfor skal man ikke være opptatt av utseende da? Mine barn leker mer enn de drar pÅ butikken, sÅ hvorfor skal de ikke være minst like fine da? Jeg har uansett vært Å sett litt pÅ dresser idag og tror jammen det lander pÅ reimatec i År ogsÅ. de er enten stive eller figursydd og det liker jeg ikke. Fant en reflex dress da som virket kjempe bra, men det var visst en vinterdress nÅr jeg spurte. SÅ da lander vi vell pÅ reimatec da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå