Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #1 Skrevet 13. mars 2012 Heisann! Vi har en sønn på straks ett år og jeg har så utrolig lyst på en til..snart! Jeg og samboeren er enige om at vi ønsker oss flere, men han vil helst vente litt lenger før vi setter i gang. Det tok oss to år å bli gravid med nr 1 (fikk til slutt pergotime og det gjorde susen) så jeg er redd for at det skal igjen ta veldig lang tid før det klaffer. Også er det dette at jeg blir ikke akkurat noe yngre! Vil helst ikke mase om dette, siden er sikker på at det funker i hvertfall ikke! Sist vi snakket om det (like etter nyåret) ble vi enige om å vente til gutten er ett år og da snakke om det igjen. Han for sin side er helt sikker på at denne andre gangen blir jeg gravid på null komma niks! Hva kan jeg komme med for å overtale han? Han er forøvrig utrolig glad i sønnen vårres og rollen sin som pappa så sånn sett burde det kansje ikke være så vanskeli å få han til å synes at det er en god ide ønsker bare å ha noen gode argumenter, andre enn dem jeg nevnte over!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #2 Skrevet 13. mars 2012 Du får si til ham at det er best å bli ferdig med småbarnsperioden kjapt, det er mye mer slitsomt å begynne "på nytt igjen" når gutten deres har blitt større. Et annet argument for å begynne så fort som mulig er jo desto tettere barna er i alder, desto større sannsynlighet for at de liker å leke med de samme tingene og på den måten får masse glede av hverandre i oppveksten.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2012 #3 Skrevet 13. mars 2012 Signerer. Har ei jente på 2 år og ønsker å tenke på nr 2 nå etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå